środa, 22 lutego 2017

Szczotka- prostownica od Irresistible Me

Nigdy nie słyszałam o takiej firmie, jak Irresistible Me. Jakiś czas temu trafiłam na ich stronę i pierwszą rzeczą, jaka rzuciła mi się w oczy, była szczotka prostująca włosy pod wpływem ciepła- Jade Hair Straightening. Ciekawe narzędzie, pod wpływem pozytywnych opinii postanowiłam wypróbować ten wynalazek na własnych włosach. 

Irresistible Me to bardzo dobra, amerykańska firma. Jest to ważne, ponieważ nie ryzykujemy straconych pieniędzy, zamawiając tandetę z Chin, mamy tu do czynienia z profesjonalną firmą fryzjerską. W Internecie możemy znaleźć tanie odpowiedniki tej szczotki, która kosztuje mniej więcej tyle, co dobra prostownica. Firma najbardziej znana jest z dobrej jakości włosów doczepianych, dostępnych w różnych kolorach i grubościach. Na stronie ich sklepu znajdziemy także wszelkiego rodzaju ozdoby do włosów oraz narzędzia do kręcenia i prostowania włosów, w tym szczotkę, którą ja zamówiłam. Na co dzień nie prostuję włosów, ponieważ mam naturalnie lekko falowane, prawie proste. W dodatku są bardzo gęste, więc nie chcę ich niszczyć. 

Czytając recenzje, zauważyłam, że szczotki przychodzą niektórym z hurtowni w Chinach. Nie wiem dlaczego. Moja przyszła w kilka dni z Niemiec. Standardowym minusem przy zamawianiu tego typu urządzeń ze Stanów jest wtyczka, która u nas nie wejdzie bez przejściówki, ale to kwestia kilkunastu złotych. Szczotka przychodzi do nas w ładnym, czarnym pudełku. W środku znajdziemy instrukcję w formie książeczki po angielsku. Co fajne w tej szczotce, to wyjątkowo dużo funkcji, jakie posiada. Temperaturę możemy dostosować pod własne preferencje lub kierować się instrukcją, w której znajdziemy informacje o temperaturze w stosunku do różnych rodzajów włosów. Tutaj spotykamy się z minusem, jakim jest skala Fahrenheita w ustawianiu temperatury. Nam może sprawiać kłopot. Kolejną, myślę, że bardzo przydatną funkcją, jest automatyczne wyłączanie po pewnym czasie nieużywania. W pośpiechu można zapomnieć o wyłączeniu takich urządzeń, więc szczotka wyłączy się sama, żeby nie trzeba było kontrolnie wracać do domu.;)


To może przejdę do kwestii, czy warto i czy w ogóle ta szczotka działa. Testowałam jej działanie na siostrze z kręconymi włosami. Szczotka ta posiada bardzo grube, nie wiem jak to nazwać, mam na myśli to, co czesze włosy. ;) Powoduje to straszne ciągnięcie i plątanie włosów. Dodatkowo bardzo naelektryzowała włosy i napuszyła. Nie wiem, skąd tyle pozytywnych opinii. Może to ja nie umiem z niej korzystać? Wtedy świadczyłoby to o tym, że jest trudna w obsłudze, ale wydaje mi się, że nie w tym problem. Wydaje mi się też, że używając takiej szczotki, nagrzanej do wysokiej temperatury, łatwo jest się poparzyć. Tradycyjna prostownica dotyka samych włosów, a taka szczotka także głowy. Nie wiem, czy warto w nią inwestować. Nie najeży do najtańszych, ale Wasza decyzja nie należy do mnie, to tylko moja opinia, jest także wiele dobrych recenzji. Według mnie, lepsze i tańsze prostownice znajdziemy nawet w marketach.


Love,
Julia :)

7 komentarzy:

  1. Widziałam już ją wiele razy na blogach i bardzo chciałabym ją wypróbować. Jak na razie - same dobre opinie są wyrażane na jej temat ;)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz słyszę o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem na nie jeśli chodzi o takie szczotki :(

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sprawa, jednak nie do końca jestem przekonana. Cóż, myślę,że jestem staroświecka ;)

    http://strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)