sobota, 19 listopada 2016

Poczta do Julii- Październik 2016

Hej :) Zapraszam Was do obejrzenia pocztówek, jakie przyszły do mnie w minionym miesiącu! :)


Jako pierwsze cztery piękne widokówki z czterech państw. Pierwsza pochodzi z Włoch, druga z Wietnamu, trzecia z Uzbekistanu (moja pierwsza pocztówka z tego kraju!) a czwarta to widok Sankt Petersburga w 1890r. 

Pierwsza kartka z kolejnej czwórki to moja pierwsza z wyspy Fidżi. Wcześniej nawet nie interesowałam się tą wyspą, natomiast po obejrzeniu zdjęć w internecie stwierdziłam, że to przepiękne miejsce! Druga przyszła z Chin. Trzecia przedstawia stroje ludowe Białorusi i wysłała ją dla mnie dziewczyna zafascynowana naszą kulturą i językiem. Ostatnia zaś przedstawia "jalebi" z Indii.

Pocztówka z Paryża to niespodzianka od Polaka z naszej grupy na Facebooku. Obok niej kolejna w mojej kolekcji pocztówka z Turcji, przedstawia meczet w Stambule. Następna to znowu Indyjskie danie, a ostatnia przedstawia naszą polską miejscowość Bytom Odrzański.

W ostatnim zestawieniu pocztówki z Niemiec, Francji i Kazachstanu. 

Love,
Julia :)

11 komentarzy:

  1. Na pocztówce z Turcji widnieje Błękitny Meczet ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydajesz się bardzo pozytywną osobą ! Miło czyta się twojego bloga a zdjęcia to po prostu petarda ! ♥ ja dopiero zaczynam, za bardzo nie wiem jak się rozkręcić . Oczywiście obserwuję i liczę na rewanż kochana :*
    http://bebeautysuue.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pocztówki i jest mi niezmiernie przykro, że są tak mało popularną formą przesyłania pozdrowień.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    BLOG | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM
    facebook



    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pocztówki :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne pocztówki, ja uwielbiam zbierać takie pamiątki + magnesy!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pocztówki!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne one są <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)