niedziela, 4 września 2016

Poczta do Julii- Sierpień 2016

Cześć! :) Ostatnio wpadłam na pomysł, myślę, że całkiem ciekawy. Zaczynając od ubiegłego miesiąca, będę publikować posty zatytułowane "Poczta do Julii". Posty będą pojawiać się co miesiąc, zaciekawionych, zapraszam do przeglądu moich sierpniowych zdobyczy! :) Mam nadzieję, że nic nie pominęłam, ponieważ w tym miesiącu uzbierało się tego całkiem sporo. Jeśli wśród Was znajdą się osoby chętne na wymianę pocztówek, będę bardzo zadowolona! :)


Pierwsze pocztówki właściwie nie znalazły się w mojej skrzynce, a przywiozłam je z wakacji. Są to kartki ze Skorzęcina, z Gniezna, Poznania, Wenecji i Biskupina. Zawsze na wakacjach kupuję pamiątkowe kartki dla siebie. 


Kolejne zestawienie to pocztówki z Francji, Stanów, Tajwanu i Rosji. Kartka z Francji przywędrowała do mnie od osoby o podobnym guście muzycznym, co ja, co bardzo mi się spodobało. Dostałam na niej propozycje piosenek do posłuchania w wolnej chwili. Kartka z USA to moja pierwsza z kolekcji, którą mam zamiar powiększać. Sama zaopatrzyłam się w pocztówki z tej serii z flagą Polski i szukam osób z innych krajów do wymiany. Ta przyleciała do mnie od przesympatycznej Carrie. Tajwańska kartka od Chi przedstawia tradycyjne jedzenie, charakterystyczne dla Tajwanu. Natomiast kartka z Rosji to "Suvenir iz Siberi", czyli pamiątka z Syberii od Eugenii. 


Pierwsza kartka, przedstawiona na kolejnym zdjęciu, przyszła do mnie od Marii z Barcelony. Obok niej kartka- niespodzianka od Mariny z Łotwy. Niespodzianka, ponieważ ostatnio powstała fajna grupa na Facebooku Surprise Swap, na której znajdują się adresy wszystkich uczestników. Jest bardzo fajna atmosfera, często rozmawiamy, poznajemy się. :) Fajnie, że ktoś wpadł na pomysł założenia takiej grupy. Pocztówka z Białorusi przywędrowała do mnie od Valentiny, z którą się wymieniłam. Jest to jedna z kolekcji Greetings from..., którą zbieram od jakiegoś czasu. Wciąż brakuje mi kilku krajów. Następną kartkę otrzymałam od Sylvii z USA, a ostatnia to widokówka z Drezdenka od Natalii z naszej polskiej grupy postcrossingowej.


Pierwsza kartka- z wyspy Mauritius (czy ktoś wie, jaka jest polska nazwa?). Jest to maleńka wysepka, należąca do Afryki. Kolejna kartka, którą dostałam dzięki grupie Surprise Swap. Niesamowita niespodzianka od Roshana, moja pierwsza kartka z tak rzadkiego kraju! Obok niej prezent od kolegi z Czech, z którym utrzymuję kontakt od dłuższego czasu. Nazywam to integracją polsko- czeską, ponieważ on pisze po czesku (nie do końca zna angielski), a ja staram się odpowiadać po polsku. Kartka przedstawia miejsce, w którym mieszka. Kolejna kartka, jak nietrudno się domyślić, przyleciała z Anglii. Ostatnia za to przedstawia piękne Tokio i niezwykle mi się podoba! 


Trzy następne kartki są z Ukrainy, Kolumbii i Brazylii. Na tej z Ukrainy jest napisane Vitannya z Ukrayiny, czyli pozdrowienia z tego kraju. Wszystkie, oprócz tej z Kolumbii, otrzymałam dzięki Postcrossing, za to ta jedna to kolejna niespodzianka. Niestety poszukiwania nadawcy kartki poszły na marne, nawet nie wiedziałam, komu mam podziękować. 


Gdy na międzynarodowej grupie zobaczyłam te piękne kartki z Pokemonami, na wzór tych Greetings From..., powiedziałam, że muszę je mieć! Autorką pocztówek jest Týna z Czech, bardzo sympatyczna dziewczyna. Zgodziła się na wymianę i tak oto przywędrowały do mnie obie kartki. 


Ostatnie już kartki dostałam od niesamowitej Icey z Chin. Sama zaprojektowała całą kolekcję kartek. Każda przedstawia inną porę, lub nie wiem jak to określić. Po angielsku brzmi to solar terms, czyli coś związanego z układem słonecznym. Kartki są śliczne! 


Oprócz tego wszystkiego, dostałam dwie paczki od marek kosmetycznych, więc będziem testować! ;)

Love,
Julia :)

7 komentarzy:

  1. Świetne! Również zbieram pocztówki :)
    (W.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ode mnie możesz dostać kartę ze Szwecji, bo tutaj się nie pojawiła. Haha. :D Surprise Swap to zdecydowanie coś co mam ochotę spróbować. Zapiszę się do grupy. :D

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj się nie pojawiła, nawet nie wiem czy mam jakąkolwiek kartkę ze Szwecji. :D Byłoby mi bardzo miło :)

      Usuń
  3. Widzę, ze bawisz sie w postcrossing. Tez to kiedys robiłam i rozważałam powrót do tego :) Życze wytrwałości i wielu pięknych kartek :D (jak np te z pokemonami - zostawiasz je sobie czy będziesz je rozsyłać? :))

    Zapraszam do mnie:
    Http://popcornserowy.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostawiam dla siebie, są do mnie wypisane :) jednakże jeśli byłabyś nimi zainteresowana, dam ci kontakt do tej Czeszki. :)

      Usuń
  4. swietne sa te kartki ;3 genialna jest ta akcja!
    moze wspolna obserwacja? daj znac u mnie na blogu ;3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)