wtorek, 26 lipca 2016

Spacer z Magdą

Hej hej! :) Kilka dni temu wróciłam znad morza, bodajże po raz trzeci pojechaliśmy z rodzinką do Rewy. Ciekawa, mała miejscowość, dwie zatoki, spokojne plaże i nienajlepsza pogoda. Zdarzały się gorące dni, które spędzaliśmy opalając się, ale przeważnie spacerowaliśmy z swetrach. Najbliższy wyjazd mamy zaplanowany na 8. sierpnia, zapowiada się dużo zwiedzania (jak to zwykle bywa na wyjazdach z babcią i dziadkiem). Jedziemy do małej miejscowości położonej w województwie kujawsko-pomorskim, niedaleko Gniezna. 
Przechodząc do dnia dzisiejszego, na zdjęciach widzicie mnie z nowej bluzce kupionej na ostatnich zakupach z babcią w secondhandzie. Pochodzi z Next i powiem Wam szczerze, że nie wygląda na noszoną- pachnie nowością i nie widać żadnych śladów użytkowania. Na moje oko wykonana jest z szyfonu, ale takiego porządnego, według mnie ładnie leży i jest całkiem wygodna. Od początku widziałam ją w połączeniu ze spódnicą ze zdjęcia i koralami mojej siostry. Jeśli chodzi o fryzurę, ostatnio bardzo polubiłam wiązać warkocze. Są łatwe do zrobienia i wygodne na upały. 
Zdjęcia wykonała moja koleżanka Magda. Wczorajszy dzień spędziłyśmy razem na starówce. Poszłyśmy na przepyszną kawę i pospacerowałyśmy trochę. Spotkałyśmy mnóstwo pielgrzymów z różnych krajów, którzy przyjechali na Światowe Dni Młodzieży- bardzo sympatyczni! :) 



Love,
Julia :)

12 komentarzy:

  1. Zdjęcia troszkę za jasne moim zdaniem ponieważ dziewczyna na zdjęciu również jest ubrana jasno mimo wszystko bardzo fajna notka
    Www.szerily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyna ze zdjęć to ja :D Dzięki za opinię! <3 Pozdrawiam

      Usuń
  2. Moim zdaniem postarzasz się takimi stylizacjami, ale to Twoj styl, wiec rob co chcesz. Ja niestety nigdzie nie bylam i nie wyjezdzam :/

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam prawie 16 lat i 180 cm wzrostu, raczej nie wcisnę się w dziecięce ciuszki ;)

      Usuń
    2. jeżeli naprawdę masz 180 cm to jesteś wyższa ode mnie, bo ja mam tylko 167 cm ;)
      ale warkocze dodają ci młodzieńczego uroku, bo spódnice w tym stylu faktycznie postarzają, dlatego ja nie przepadam za spódnicami, wolę spodnie ;)

      Usuń
  3. Jula dziękuję Ci ze o mnie wspominałaś
    Na zdjęciach wyglądasz cudnie
    Oby takich spotkań było więcej
    ☺😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie cała stylizacja wygląda mdło przez połączenie żółtego z białym i kremowym. Widzę pomysł ale według mnie wyszło babcinie.

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądałas, super rzeczy :)
    zapraszam również do siebie, wakacyjny post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie malutkie, z pozoru nieciekawe miejscowości. Zawsze mają w sobie klimat! A Ty pięknie wyglądałaś. Świetnie pasuje Ci kolor tej bluzki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warszawa raczej nie należy do mniejszych miejscowości. ;)

      Usuń
  7. Ładne zdjęcia, natomiast uważam, że twój styl nieco różni się od innych. Moim zdaniem powinnaś założyć krótszą spódnicę, w końcu jesteś młoda i masz co eksponować :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)