czwartek, 16 czerwca 2016

Biolove- recenzja kosmetyków od Kontigo

Kontigo jest drogerią inną niż wszystkie. Jest to sieć sklepów kosmetycznych z wyjątkową, bardzo miłą obsługą. W drogerii znajdują się wyłącznie kosmetyki, co wyróżnia tę drogerię na tle innych- jest to miejsce tylko dla kobiet! Drogerie stacjonarne znajdują się tylko w Warszawie i okolicach. W Kontigo znajdziemy także cztery marki, które nie są dostępne nigdzie indziej- Moia, Moor, Mystic Warsaw oraz Biolove. Dzisiaj opowiem Wam trochę o tej ostatniej, czyli Biolove, ponieważ ostatnio dostałam miłą paczkę od Kontigo, właśnie z tymi kosmetykami. Nigdy wcześniej nie miałam okazji testować Biolove, pewnie nigdy też nie sięgnęłabym po nie, gdyby nie to, że zostałam ich testerką. Kosmetyki które dostałam, to peeling o zapachu kawy, mus do ciała o zapachu borówek, olej kokosowy, kula do kąpieli. Oprócz tego odkryłam zupełną nowość, czyli świeczkę o zapachu pomarańczy, którą zapala się przy kąpieli, a na koniec powstałym woskiem nawilża się ciało. 
Wszystkie kosmetyki przyszły pięknie zapakowane, a oprócz tego dostałam mnóstwo miłych prezentów. Produkty mają przepiękne zapachy, moje serce szczególnie skradł peeling, ponieważ uwielbiam zapach kawy! Jeśli chodzi o jego właściwości, to całkiem dobrze nawilża i świetnie się u mnie sprawdził. Jest moim ulubieńcem z całej paczki. Reszta kosmetyków także nie jest najgorsza, na pewno są warte uwagi. Tym bardziej, że wszystkie są w 100% naturalne i nie są najdroższe. 
Jeśli jeszcze nie miałyście okazji odwiedzić Kontigo, a jesteście z Warszawy lub okolic, zachęcam Was do tego! Kontigo jest bardzo miłym miejscem, idealnym także do testowania kosmetyków, ponieważ znajduje się tam naturalne światło. Panie z obsługi zawsze służą pomocą, więc zakupy w tej drogerii są samą przyjemnością! :)


Love,
Julia :)

6 komentarzy:

  1. ciekawa zawartosc tej paczki :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne kosmetyki i super zawartość paczki! :)
    zapraszam
    http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tych produktach, styczności z nimi również nie miałam, ale po twojej recenzji wiem, że na pewno są warte uwagi i przetestowania! :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie i marce, ale zaciekawiły mnie te świeczki :D Chyba muszę sobie taką skombinować :)
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ mi narobiłaś ochoty na ich produkty, kiedyś na bank coś od nich zamówię! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)