niedziela, 15 maja 2016

Wiosenny makijaż+ ramiączka Promees

Hej Dziewczyny!

Korzystając z wolnego piątku posiedziałam trochę dłużej przed lusterkiem i tak oto powstał makijaż który Wam dzisiaj przedstawię. Typowo wiosenny- turkusowa kreska, koralowe usta i rozświetlona cera. Wszystkie kosmetyki są cruelty free, tzn. nietestowane na zwierzętach, zwracam na to uwagę, więc tylko Was informuję, że wszystkie te produkty są sprawdzone i można je dodać do "zielonej listy". :) Swoją drogą, tusz do rzęs Lash Extension z Lovely jest dużo lepszy od tej sławnej, żółtej wersji, polecam wypróbować. :)


Kosmetyki, których użyłam: 

-Podkład Catrice Nude Ilussion 010
-Puder Wibo Fixing Powder
-Róż Lovely OH OH blusher
-Rozświetlacz Lovely Gold Highliter
-Bronzer Wet n Wild
-Paleta cieni Lovely Dark Nude (cienie 2 i 4)
-Paleta cieni Catrice Absolute Matt
-Eyeliner Lovely
-Tusz do rzęs Lovely Lash Extension
-Kredka do oczu Catrice
-Cień do brwi Essence Blonde
-Pomadka Prestige 101



Słyszałyście może o firmie PROMEES? :) Jeśli nie, koniecznie zobaczcie, co ciekawego mają w ofercie! :)

Ozdobne ramiączka przy biustonoszu stają się coraz bardziej modne. Każda dziewczyna lubiąca tego typu ozdoby zakocha się w ofercie sklepu Promees. Do niektórych modeli ramiączek można dopiąć piękną biżuterię w postaci charmsów. Ramiączka noszą ciekawe nazwy (Lucy, Zoey, Mia, Chloe, Aubrey, Grace...) oraz są dostępne w dwóch kolorach: czarnym i białym, co pozwala na dobranie idealnych ramiączek do swojego stanika. Mi najbardziej przypadły do gustu ramiączka Lucy i te właśnie zamówiłam. Przyszły do mnie w ekspresowym czasie, za co ogromny plus, zapakowane w eleganckie czarne pudełko, które można dać w prezencie. Polecam dziewczyny, zainteresujcie się. :)




Love,
Julia :)


20 komentarzy:

  1. Prześlicznie, bardzo wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super makijaż, a te ramiączka cudowne :))
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiscie sliczny ten makijaz!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny makijaż :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No, dowód na to jak makijaż może odmienić czyjąś twarz. Ślicznie Ci wyszedł.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie Ci wyszedł ten makijaż! :)
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny makijaż a na ramiączka sama poluję i w końcu muszę je zamówić :)

    Zapraszam --> http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, świetny makijaż!
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż - ekstra, jednak za dużo tego jak na twój wiek, postarza cię :/
    Czaiłam się na te ramiączka, zauważyłam nową modę, jaką stanowią te cudeńka :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, bardzo ładny makijaż ! :)
    Ramiączka znam jednak nie jestem do nich przekonana :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. makijaz super ! tez mam ramiączka z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale przemiana :o
    jestem pod wrażeniem!
    http://my-place-to-relax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka przemiana! świetnie <3
    a o firmie nigdy wcześniej nie słyszałam :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam Ci, jeśli jeszcze nie masz paletkę również z Rossmana GONUDE u mnie w postach ją znajdziesz. Przed nią też miałam taką, jak ty masz w poście i obie są super :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)