środa, 11 maja 2016

Kreatywne śniadanie+ lato na Dresslink

Śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Musi dobrze wyglądać, być pyszne i zdrowe, jednak coraz częściej zapominamy o tym ostatnim. Rzadko sięgamy po zdrowe opcje śniadaniowe, nie zdajemy sobie sprawy z tego, ile chemii znajduje się w kolorowym opakowaniu płatków śniadaniowych z podpisem "dietetyczne". A co powiecie na zdrowe, w 100% naturalne i skomponowane przez nas musli? Takie, jakie Wy lubicie najbardziej, z takich składników, które dostarczą wszystkich potrzebnych składników odżywczych. Własne musli możecie skomponować na Mixit!

Strona Mixit.pl jest bardzo przejrzysta, swoim wyglądem przyciąga do zostania na dłużej. Dostałam możliwość przetestowania i stworzenia swojego musli, a że jestem dobrą siostrą, podzieliłam się z Natalką i tak oto stworzyłyśmy dwie tuby podpisane naszymi imionami. Strona daje naprawdę sporo możliwości, wszystko możemy dobrać pod swój gust (nawet wygląd tuby, w której znajduje się musli!). Na początku należy wybrać podstawę musli, obie z Natalką wybrałyśmy owsiany grunt. Poniżej możemy rozszerzyć naszą podstawę o kilka składników, potem dodać orzechy, owoce oraz dodatki. Jak już wspominałam, musli znajduje się w woreczku, w wybranej przez nas tubie. Wystarczy wymieszać, dodać do mleka bądź jogurtu i... gotowe! :) 

Zarówno mi, jak i Natalce musli bardzo przypadło do gustu, samo tworzenie było świetną zabawą! Musli jest przepyszne, co ważne: zdrowe i stworzone przez nas samych! Zachęcam Was do zajrzenia na Mixit.pl i stworzenia własnej mieszanki! :)


A teraz czas na przedstawienie Wam kilku perełek ze strony Dresslink. Lato nadchodzi wielkimi krokami, a założę się że większość z Was nie pomyślała jeszcze o letnich zakupach? :) 
 1234
5678



Love,
Julia :)



11 komentarzy:

  1. bardzo fajny pomysł na śniadanie :)
    świetne rzeczy od dresslink :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i 4 strój i 7 kombinezon <3 CUDA !

    OdpowiedzUsuń
  3. no pewnie jest dobre :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mixit polecały też dziewczyny z OMatkoiCórko! :D
    obserwuję cię od dłuższego czasu i twój styl w stosunku co do ubrań jest bardzo wyszukany i kojarzy mi się szczególnie z burleską :D (komplement)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej firmie mixit, ciekawy pomysł!

    Super rzeczy z Dresslink.

    CLICK <-- Ostatni dzień rozdania 50 dolarów dla 2 osób!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam już wcześniej o Mixit, choć nie wydaje mi się, żeby i to musli było bez chemii.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. super ubranka, poklikalam i swietny pomysl na sniadanie <3
    patrycja-paulina.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapewne przepyszne <3

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten biały komplet świetnie się prezentuje :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)