środa, 30 marca 2016

Przegląd ROMWE- Trendy na nadchodzący sezon

Strona Romwe to jedna z tych stron, które najbardziej lubię przeglądać. Zawsze znajduję tam modne i fajne ubrania, niezależnie od stylu, raczej każdy znajdzie tam coś dla siebie. Sznurowane bluzki, spódnice w kształcie litery "A", najlepiej midi  w stylu Kim Kardashian, dekolty typu "V" to tylko niektóre trendy na nadchodzący sezon. Wszyscy wiedzą doskonale, że głównie będą dominować stonowane kolory, jeśli szukacie właśnie takich ubrań, to zapraszam Was na zakupy do Romwe! Obejrzyjcie mały przegląd, który przygotowałam, mam nadzieję, że asortyment sklepu przypadnie Wam do gustu. :)


 1 23

45 6


7 ♥ 8 ♥ 9


101112

Love,
Julia :)

11 komentarzy:

  1. Ja też lubię przeglądać stronkę Romwe :D Nie pisałaś aby klikać w linki, ale ja kliknęłam w 3 pierwsze :D
    Będzie mi miło jeśli wpadniesz do mnie na konkurs :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się nr 10 :)
    http://outdisturb.blogspot.com/2016/03/badz-czowiekiem.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się to ciuchy na samym dole. Szkoda, że nie napisałaś czegoś więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ołówkowe spodnice ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzka 4 i 6 cudowne *O*
    https://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się podobają spódnice w kształcie litery A, nie przepadam za ołówkowymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta ostatnia sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 9 bluzka jest cudowna! kliknęłam w kilka x

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Totalnie nic nie jest w moim guście, ale fakt faktem, na tych stronkach można coś fajnego wyczaić :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)