poniedziałek, 21 marca 2016

Najlepsze zamówienie z chińskiej strony- CNDirect

Cześć :) Właśnie niedawno przyszedł do mnie listonosz z paczką ze sklepu CNDirect. Postanowiłam, że od razu Wam pokażę, co dostałam, ponieważ myślę, że ta paczka jest jedną z najlepszych do tej pory. :) Jestem bardzo zadowolona ze wszystkiego. :) CNDirect to naprawdę warta polecenia strona, znajdziecie na niej rzeczy w przystępnych cenach i wysokiej jakości. :) Jest to moje drugie zamówienie z tej strony, więc z czystym sumieniem Wam ją polecam. ;)

Pierwszą rzeczą jest torebka, którą zamówiłam dla mojej siostry Natalki. Jeszcze nie wróciła ze szkoły, ale na pewno się bardzo ucieszy. :) Torebka jest prześliczna! Bardzo starannie wykonana, na wygodnym łańcuszku. Wygląda na małą, jest niewielka, ale w środku bardzo pojemna. Na pewno zmieści wszystkie najważniejsze rzeczy. :) 


Kolejną rzeczą, a właściwie, kolejnymi rzeczami, jakie zamówiłam, są pędzle. Śliczny zestaw czarnych pędzli ze złotymi skuwkami, z włosia syntetycznego oczywiście. ;) Pędzle przyszły zapakowane w praktyczne etui, dodatkowo były zabezpieczone przed zniekształceniem, za co ogromny plus! Najbardziej się bałam, że będą sztywne, albo nieprzyjemne w dotyku, ale uwierzcie mi- myliłam się, i to bardzo! Te pędzle są jeszcze miększe od tego popularnego zestawu, który przetestowało mnóstwo blogerek. Włosie tych pędzli jest tak miłe, że przez 10 minut siedziałam i się nimi zachwycałam. Nie dość, że są śliczne, to jeszcze takie miękkie! Nie wszystkie pędzle są dokładnie wycięte, w jednym odstaje kilka włosków, ale jestem w stanie wybaczyć tę wadę. Pędzle warte zamówienia, szczególnie że są tanie jak barszcz! :)


Już drugi raz zamówiłam portmonetkę z motywem kotka, tym razem jest to prezent dla siostry ciotecznej Mai. Ucieszy się, ponieważ kocha koty! :) Portmonetka jest bardzo miękka i słodka. :) W środku wypełniona materiałem w przepiękne kwiatki. ;) Od razu skojarzyły mi się z wiosną (dzisiaj pierwszy dzień kalendarzowej!). Nie mogę się doczekać, aż się spotkamy i dam jej prezencik. ;)



Ostatnią rzeczą są naklejki do french manicure. Zamawiałam takie po raz drugi, wcześniej zestaw dziesięciu opakowań w trzech rodzajach, tym razem klasyczne, półokrągłe naklejki w trzech opakowaniach. Jestem ciekawa, czy sprawdzą się tak dobrze, jak te poprzednie! :) Jak wiecie, uwielbiam french manicure, więc taki zestaw naklejek jest dla mnie idealny! :)


Love,
Julia :)

29 komentarzy:

  1. Te pędzle chińskie kuszą... Ale nadal się zastanawiam :D

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się zastanawiać, ewentualnie wezmę winę na siebie. :D Ale uwierz mi, że warto. :)

      Usuń
  2. te pedzle fajna :3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej spodobały mi się pędzle, muszą być naprawdę cudowne ♥
    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem ci szczerze... przesadziłaś z emotkami. Zdjęcia są śliczne. Pozdrawiam!
    http://jowitajonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może... taki mam styl pisania :) trochę inny niż wszyscy :D

      Usuń
  5. Śliczna jest ta torebka!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zamówienie i niedługo szykuje się kilka wyjść więc zajrzę na tą stronę bo torebka jest świetna :)
    queenlaughx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No prosze, ta różowa torebka jest piekna! ;)
    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ta różowa torebka jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta torebka totalnie nie mój styl, ale za to zachwyciłam się pędzlami ♥

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczy super
    Najbardziej podobają mi się pędzle *-*
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo, że nie noszę torebek to ta spodobała mi się bardzo i chętnie bym ją przygarnęła :D A pędzle chętnie zakupiłabym dla mojej siostry. Fajnie, że paczuszka Ci się spodobała :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rzeczy, szczególnie ta torebka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post torebka mega i pędzle tez

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo się cieszę, że pokazałaś tę torebkę, ponieważ przymierzam się do zakupu takiej samej, jednak w innym odcieniu. Widzę, że warto :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Pędzle wyglądają całkiem fajnie. Ciekawe jak się sprawują :)
    http://paulinaratajczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się kolor torebki :)
    zapraszam dla mnie ; face-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią wypróbowałabym te pędzelki. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka z kroju jest super, kolor jednak do mnie nie przemawia. Co do portmonetki, zakochałam się i muszę taką mieć :D
    http://check-it-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki zestaw pędzli z pewnością będzie pomocny :D
    A różowa torebka przepiękna!

    http://xdowhatyoulove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. chińskie pędzle są świetne :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jako, że jestem zapaloną zwolenniczką makijażu, to najbardziej spodobały mi się oczywiście pędzle ! Jestem ciekawa, jak sprawdzają się w praktyce :)
    >> MÓJ BLOG <3 <<

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna ta torebka :)
    Te pędzle też widzę, że robią szał :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <- Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej spodobały mi sie pędzle!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :*
    http://julietteez.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)