czwartek, 3 marca 2016

KONKURS! Wygraj szminkę wzorowaną na M.A.C!

Cześć! Zapraszam Was do wzięcia udziału w konkursie, do wygrania są dwie szminki wzorowane na M.A.C, a to znaczy, że wygrywają aż dwie osoby! :) Szminki były otwierane do zdjęć, jednak nie są używane. Posiadam takich szminek kilka i muszę stwierdzić, że są naprawdę bardzo intensywne i długotrwałe. Myślę, że pomimo tego, że szminki nie są oryginalnymi szminkami M.A.C, są bardzo dobrej jakości i można je uznać za ich odpowiednik, który nawet wygląda jak M.A.C! Napis na opakowaniu się starł, ale nie jest to raczej duża wada. Szminki godne polecenia! Możecie wygrać jedną z dwóch! :) Kolory to Germain (ciemna wiśnia) oraz Select Sant Germain To Shop (fuksja).



KONKURS TRWA OD 3 MARCA 2016 DO 15 MARCA 2016


Warunki uczestnictwa:
Obowiązkowe:
Zaobserwować mój blog (1 los)

Dodatkowo:
Dodać na snapchacie juliaalicjaa (1 los)
Polubić na facebooku Blogerka Juliaa (1 los)
Napisać o konkursie na swoim blogu (1 los)
Udostępnić informację na facebooku (1 los)

Wzór zgłoszenia (można skopiować):
Obserwuję jako:
Snapchat: Nie/Tak, nazwa:
Lubię na fb: Nie/Tak, imię i pierwsza litera nazwiska
Napisałam na blogu: Nie/Tak, link do posta
Udostępniłam na fb: Nie/Tak, nazwa lub imię i pierwsza litera nazwiska
Email:


Losowanie odbędzie się do trzech dni po zakończeniu konkursu, a zwycięzcy zostaną wylosowani, dlatego każdy ma równe szanse. Do zwycięzców odezwę się ja, osoba która pierwsza odpisze będzie mogła wybrać odcień szminki, którą chce wygrać. Druga osoba dostanie pozostałą.

Jeśli zwycięzca nie odezwie się w ciągu trzech dni, losuję kolejną osobę. Jeśli wiecie, że w czasie zakończenia konkursu nie będzie Was w domu, lub nie będziecie mogli mi wtedy odpisać, napiszcie to w swoim zgłoszeniu, wezmę to wtedy pod uwagę. :)
Powodzenia!

AKCEPTUJĘ TYLKO KOMENTARZE ZE ZGŁOSZENIAMI!

17 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: Ania T.
    Snapchat: Nie
    Lubię na fb: Nie
    Napisałam na blogu: Nie
    Udostępniłam na fb: Nie
    Email: iamonlyania@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: liikeeme
    Snapchat: Nie
    Lubię na fb: Tak liikeeme
    Napisałam na blogu: Tak, liikeeme.blogspot.com
    Udostępniłam na fb: Tak, liikeeme.blogspot.com
    Email: makeedreamss@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: bad Queen
    Snapchat: dodałam/spiderxgirl
    Lubię na fb: Tak/Karolina G.
    Post o twoim konkursie wkrótce ukarze się na blogu: badxqueen.blogspot.com
    Email: karolla.szalona@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Katie
    Snapchat: tak - katiemoon00
    Lubię na fb: Nie
    Napisałam na blogu: Nie
    Udostępniłam na fb: Nie
    Email: katiemoonblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Nadia
    Snapchat: Nie
    Lubię na fb: Nie
    Napisałam na blogu: Nie
    Udostępniłam na fb: Nie
    Email: jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Serenitka B
    Snapchat: Nie
    Lubię na fb: Tak Monika B
    Napisałam na blogu: Nie
    Udostępniłam na fb: Tak Monika B
    Email: akasha162@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Olinka Blog
    Snapchat: Nie
    Lubię na fb: Tak Ola L.
    Napisałam na blogu: Jest zdjęcie w zakładce konkursy
    Udostępniłam na fb: Nie
    Email: olesniewskaoo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako Mädchen aus dem All
    E-mail: madchenasudemall@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję jako rudy włos
    mail kasdwaraz@gmail.com
    baner rudywlos.blogspot.com zakładka banery

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Klaudia M
    Snapchat: Nie
    Lubię na fb: Tak jako Klaudia Klaudia
    Napisałam na blogu: Nie
    Udostępniłam na fb: TAK Klaudia Klaudia
    Email: Klaudia.m@x.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Kasiek:)
    Snapchat: Nie
    Lubię na fb: Kasia K.
    Napisałam na blogu: Nie
    Udostępniłam na fb: Nie
    Email: kosmetyczka.usmiechu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: nr147
    Snapchat: Nie
    Lubię na fb: Tak, Natalia Rzepka
    Napisałam na blogu: Nie
    Udostępniłam na fb: Nie
    Email: nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako:Jasmine Vise
    Snapchat: Nie
    Lubię na fb:Nie
    Napisałam na blogu: Nie
    Udostępniłam na fb: Tak Bernadetta B
    Email:bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Sylwia Bomba
    Snapchat: Nie
    Lubię na fb: Nie
    Napisałam na blogu: Nie
    Udostępniłam na fb: Tak, Sylvia B. https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/514597322078941?pnref=story
    Email:sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Tak, nagrody już zostały wysłane do zwycięzców :) Zapraszam do następnego konkursu, który będzie niedługo :) Osoby które tym razem nie wygrały otrzymają dodatkowe losy ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)