sobota, 5 marca 2016

A jaki jest Twój styl?

Dziewczęcy, klasyczny czy sportowy? Jaki jest Twój styl? A może nie masz swojego własnego stylu, tylko ubierasz się tak jak inni? Uważnie czytasz trendy na dany sezon i nosisz modne ubrania, które nawet Ci się nie podobają, a niemodne ciuchy, które niedawno kupiłaś już dawno leżą w koszu? Mówisz, że nie jesteś taka jak inne, masz swój charakter, a nosisz te same buty co 95% dziewczyn w Twojej szkole? Co tak naprawdę czyni nas oryginalnymi? Przecież moda zmienia się co chwila. Masz zamiar odświeżać swoją szafę co sezon, bo media piszą, że to modne, a tamto niemodne? Każdy chciałby wyróżniać się w tłumie i zwracać na siebie uwagę innych ludzi, a pomimo tego dumnie nosi to, co wszyscy (nie wliczając oczywiście starszego pokolenia, które nie daje się wciągnąć w wir internetu). A czy nie fajnie byłoby pokazać siebie? Nie słuchać opinii innych, tylko mieć własne zdanie? Co z tego, że crop topy wyszły z mody, a wracają trendy lat 60, 70 i 80? Skoro dzwony ci się nie podobają, nie zmuszaj się do ich noszenia, bo taka jest teraz moda. Założę się, że mało która dziewczyna wyszłaby teraz na ulicę ubraną tak jak jej babcia w czasach młodości. Za rok taki styl będzie normą, a koleżanki będą biły się o sukienki w stylu vintage. A jak nie za rok, to za dwa. Jak to powiedziała Coco Chanel: Moda przemija, styl pozostaje. Więc... Jaki jest Twój styl?

Aby wzbogacić posta, przygotowałam dla Was przegląd rzeczy ze sklepu CNDirect. Znajdą się tu różne style, dlatego zwróćcie uwagę na to, co tak naprawdę Wam się podoba. Nie mówię, że to, co jest teraz modne, jest ble, wiadomo, że czasy się zmieniają. Każdy czegoś szuka, ale nie każdy do końca wie czego. Weźcie to pod uwagę. Napiszcie, jaki jest Wasz styl, czy kierujecie się trendami, a może nie zwracacie uwagi na to, co nosicie? Jestem ciekawa waszej opinii. :)




Ps. Zapraszam Was na konkurs, który organizuję. :) Do wygrania dwie śliczne szminki! :) 

Love,
Julia :)

32 komentarze:

  1. nie mam określonego stylu, staram się ubierać stosownie do okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy. Poklikałam. Co do mojego stylu jest naprawdę bardzo zmienny, ale często stawiam na klasyk ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie sukienka w kwiaty i kurtka, kapitalna! wiosenna, śliczna :**

    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/ - zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja staram się ubierac w jednym stylu, nie wychodzi mi to zawsze, ale ide w dobrym kierunku :)
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę styl rockowy! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. niezłe stylizacje, aczkolwiek nie w moim stylu :) zapraszam do mnie, możesz zobaczyć tam moje stylizacje :)

    http://zakamarki-szafiarki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój styl to chyba dyktuje moda ale też trochę mój gust i wygoda ;P Taka mieszanka wybuchowa :) Myślę że nie jest źle ^_^
    Zapraszam na --> Mój Blog oraz Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój styl to taki bardziej klasyczny lecz rownież bardzo myśle że dziewczęcy, nie przepadam za sportowymi stylizacjami :)
    http://labeauteofblondes.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam określonego stylu ubierania. Zakładam to, co przypadnie mi do gustu.
    Śliczne ubrania wybrałaś, poklikałam w cztery linki. :)
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie kieruję się trendami, a mój styl to połączenie elegancji ze sportem, ubieram to w czym czuję się wygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam swój wałsny styl i to jest najważniejsze.
    Ale te ubrania które dałaś też są śliczne
    http://spam2506.blogspot.com/2016/03/plany8-marca.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Post cudny ^^ i piękne są te stylizacje :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne stylizacje;)
    Obserwuję!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie jest to głównie "Zeby było wygodnie" XD
    Świetne stylizacje :)
    queenlaughx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja lubię łączyć style i oczywiście ubierać się stosownie do okazji :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne stylizację mi najbardziej podoba się pierwsza bo urzekły mnie buty i sukienka :) własnie wyczytałam, że jesteś z Warszawy ! fajnie by było gdybyśmy się kiedyś spotkały :)

    w wolnym czasie zapraszam do siebie http://modnemadam.blogspot.com/2016/02/ysl-yves-saint-laurent.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdy mi się podoba :) Pozdrawiam

    pysioolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim styl jest zdecydowanie sportowy jednak mam czasem takie dni że chcę się ubrać bardzo elegancko :) Super post ! lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. każdy mi się podoba, jednak ja nie mam określonego stylu, kupuję to co mi sie podoba, fajny post! ;)

    http://shawtyqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem nie warto jest się ubierać jak większość dziewczyn, kocham nosić to co lubię, łączyć rzeczy, która według mnie są ładne. Nie interesuje mnie co mówią inny dla których tylko moda się liczy.. Moda przemija, a styl jest tylko nasz i to on nas również wyróżnia. Trudno mi powiedzieć czy sportowy styl czy klasyczny.. zależy od dnia :*

    http://xdowhatyoulove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne połączenia ;) Jak to mówią kobieta zmienną jest, i taki właśnie jest mój styl :) raz sportowy raz elegancki :)
    Zapraszam do siebie :) madchen-aus-dem-all-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubie posty tego typu :) Ja chyba nie mam konkretnego stylu bo lubię większość rzeczy z różnych stylów,choć przyznam,że nie wszystkie :) Bardzo fajne stylizacje :D

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja szczerze mówiąc, nie potrafię określić jaki mam styl. Ale uwielbiam wyglądać zarówno dziewczęco, jak i seksownie, więc na pewno nie jest to nic luźnego. ;)

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam swój styl. Co do mojego ubioru to ubieram się tak jak chcę :D Fajny przegląd! Mi najbardziej podoba się 2 stylizacja :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam bardzo luźny i wygodny styl. Nike, dres i te sprawy xD
    http://d-y-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ubieram to co mi się spodoba,i co mi pasuje. Przeważnie rzeczy sportowe,luźne bądź klasyczny grunge style,pale style czyli jak typowa tumblr girl.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja się dobrze czuje w każdym ubraniu, nikim się nie wzoruje i mam swój styl :) ciekawy post , miło się go czytało , pozdrawiam :)
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)