czwartek, 4 lutego 2016

Sprzedaję ciuchy na Vinted

Cześć cześć! :)

Przychodzę dzisiaj do Was, dziewczyny, z informacją. Od kilku dni sprzedaję swoje nienoszone ubrania na Vinted. Lubię od czasu do czas odświeżyć swoją szafę. Na moim profilu znajdziecie rzeczy nowe, w stanie idealnym lub bardzo dobrym- sukienki, bluzki, nawet spodnie. Ceny nie są wysokie, ale oczywiście czytelnicy mojego bloga mają ode mnie specjalną zniżkę -10%. :) Zachęcam do zajrzenia, być może znajdziecie coś dla siebie. :) 


Love,
Julia :)

7 komentarzy:

  1. Teeeeż chyba muszę zrobić taki wpis, sporo rzeczy zalega w szafie! Dobry pomysł z tym,obyś miała duuużo klientek<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mam konto na vinted. :)
    Także zaprasza do siebie, może Tobie się coś spodoba! ;)
    Również bym dała zniżkę -10% :D
    https://www.vinted.pl/members/313659-kammage12/ubrania
    Pozdrawiam

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Również muszę zrobić taki wpis, duuużo rzeczy mam w szafie, które zalegają :>
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, może kilka słów wsparcia :D? --> always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też muszę powystawiać ciuchy na sprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo,też sprzedaję swoje ciuchy na vinted bo zbieram pieniądze na telefon :) /http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne ciuchy ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)