sobota, 20 lutego 2016

Porównanie trzech paletek cieni Lovely

Nie wszyscy jeszcze wiedzą, że od połowy lutego dostępna jest nowa paletka cieni Lovely "Dark Nude". Kiedy pierwszy raz widziałam ją w Rossmannie, obok poprzednik wersji, czyli Classic Nude Makeup Kit oraz Nude Makeup kit, leżała ostatnia. Następnego dnia nie było już wcale. Paletki nie mogłam dostać aż do piątku, gdy znowu leżała ostatnia, więc ją zabrałam. Nie widziałam jeszcze żadnej recenzji nowej paletki, więc mam nadzieję, że takie porównanie Wam się spodoba. :)


KOLORYSTYKA
Classic Nude Makeup Kit jest utrzymana w różach i brązach, szczególnie ładnie podkreśla zielone i niebieskie oczy.

Nude Makeup Kit w większości posiada cienie o chłodnej kolorystyce, oprócz jednego, ciepłego brązu. Chłodne odcienie będą najbardziej pasować brązowej i piwnej tęczówce.

Dark Nude jest chyba najbardziej uniwersalną paletką, ponieważ można w niej znaleźć zarówno ciepłe, jak i chłodne odcienie, od wszelkich róży, przez piękne złota, aż do brązów w różnej tonacji.

CENA I DOSTĘPNOŚĆ
Wszystkie paletki kosztują ok. 15 zł i są dostępne min. w Rossmannie.


W każdej paletce są lepiej i gorzej napigmentowane cienie, nie powalają, ale nie są złe. Cienie są bardzo trwałe, spokojnie trzymają się cały dzień. Opakowanie cieni może profesjonalistkom wydawać się porażką, jest to zwykły plastik, który prędzej czy później pęknie, na przykład przy upuszczeniu. Mi nie za bardzo to przeszkadza, a nawet cieszę się, że paletki są bardzo lekkie i z łatwością można je przenosić w torebce. Nie zajmą też dużo miejsca w wakacyjnej kosmetyczce. Do każdej paletki dołączone są także pacynki, które wbrew pozorom, nie są złe. Paletki są bardzo polecane przez inne blogerki, mi także przypadły do gustu. :) Myślę, że warto na nie spojrzeć. Oceniłabym każdą na piątkę z dużym plusem. :)

A tutaj swatche na ręce:

EDIT: Dowiedziałam się, że Wibo (i Lovely) weszło na rynek chiński, niestety nie podpisuję się obecnie pod tym postem :( Nie kupuję kosmetyków testowanych na zwierzętach.


18 komentarzy:

  1. nie wiem czemu ale dla mnie wyglądają bardzo podobnie hehe
    Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ostatnia paletka jest piękna!
    ---------------------
    NEW POST!
    http://inspiracjeamelii.blogspot.com/2016/02/jak-spedzic-ferie-zimowe.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dark nude wydaje się być idealna. Będę teraz jej wypatrywać.
    Pozdrawiam.
    http://paniuznam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne kolory ;)
    http://mskiniowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dwie z tych paletek. Jeszcze nad nowości się zastanawiam. Zapraszam na laskowska-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się z tymi paletkami, a oglądałam ostatnio cienie z Lovely, więc koniecznie muszę poszukać jeszcze raz! Bo kolory niesamowicie przypadły mi do gustu. Świetnie dopasowane. <3

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie sa mega :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie mają śliczne kolorki.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie to wygląda :) Osobiście nigdy nie korzystałam z takich paletek…

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej przypadła mi druga do gustu :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie podobna do Nude MakeUp Kit :(
    tyle, że ta Dark mocniejsza, jak nazwa wskazuje..

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam dzisiaj w Rossmanie i widziałam te 2 paletki, ale oprócz darke nude. ;\
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tą paletkę nude i jest beznadziejna... Są słabo napigmentowane i krótko utrzymują się na powiece, a do tego strasznie się sypią :(
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem szczerze, że na jak te jedne z tańszych paletek, to prezentują się cudownie! Mają prześliczne kolory *o*

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kolorki tych paletek ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  16. mam tą 2 i polecam! :)
    Mój blog♥
    Zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)