piątek, 29 stycznia 2016

Recenzja odżywki do brwi RevitaBrow

Cześć Dziewczyny! Zapraszam Was na recenzję, która na pewno Was zainteresuje. Przez ostatni czas testowałam odżywkę do brwi RevitaBrow marki RevitaLash. 

Do produktów marki RevitaLash dołączył kolejny innowacyjny produkt przeznaczony specjalnie do stymulowania wzrostu brwi RevitaBrow. Odżywka ma te same składniki aktywne, co RevitaLash Eyelash Conditioner oraz dodatkowe wyciągi z roślin tj. żeń-szeń, zielona herbata, wiciokrzew, nagietek, przenica, palma sabałowa. RevitaBrow ADVANCED pomaga odbudować rzadkie i uszkodzone brwi z powodu epilacji i procesów starzenia. RevitaBrow ADVANCED polecany jest również dla Pań, które mają makijaż permanentny brwi.

Pojemność: 3 ml
Cena: 270 zł


Do paczki, jaką otrzymałam, oprócz odżywki zostało dołączone kilka rzeczy, min. lusterko, herbatki oraz ulotki. Na jednej z nich jest dokładnie opisane, w jaki sposób kobiety powinny badać swoje piersi. Prezent bardzo miły, za który bardzo dziękuję. ;) 

Kosmetyk znajduje się w bardzo ładnym opakowaniu w kolorystyce srebrno-granatowej. Aplikator przypomina aplikator błyszczyka, jest bardzo łatwy w użyciu. Niestety, pomimo stosowania odżywki na czystą skórę, aplikator trochę pobrudził się. Jest to jeden z dwóch minusów, jakie zauważyłam. Aplikator jest mało higieniczny. 

Drugim minusem jest zdecydowanie cena. Uważam, że odżywka nie jest warta aż tylu pieniędzy. Owszem, efekty są, ale nie aż takie spektakularne. Cała moja kuracja trwała półtora miesiąca. Odżywka naprawdę działa, brwi są ciemniejsze i gęściejsze, można to zauważyć przy "wyjechaniu" poza brew, ponieważ włoski rosną w tym miejscu, gdzie zaaplikujemy kosmetyk. Pierwsze efekty są tak naprawdę po kilku użyciach. Nie zauważyłam żadnych efektów ubocznych. 

Kosmetyk można kupić na stronie plazant.pl


Ps. Zachęcam Was do podpisania petycji o projekt nowelizacji Ustawy o ochronie zwierząt zakazujący hodowli psowatych na futro. Ja już podpisałam, nie trzeba mieć nawet 18 lat. Petycję można podpisać tutaj. Miejcie serca.

Love,
Julia :)


22 komentarze:

  1. Szkoda, że nie pokazałaś efektu przed i po :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nawet nie pomyślałam, aby zrobić zdjęcie przed... Sama żałuję.

      Usuń
  2. Mam takie samo zdanie o tej odżywce;/
    A naprawdę myślałam,że efekty będą jakieś spektakularne;/
    Mam prośbę poklikasz w linki w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2016/01/wishlist-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Łooo, najtańsza to ona nie jest ;)

    bajeerancko.blogspot.com Zaobserwuj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ze cena wysoka :/
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie,ale cena zawrotna.!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena powalająca :) Ale na pewno znajdzie się jakiś tańszy zamiennik

    http://zdobywacszczyty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam teraz odżywki z Celi za 8zł i jestem mile zaskoczona. Cena tej jest odstraszająca.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie wiedziałam, że istnieją odżywki do brwi xd

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena jest niestety odrzucająca. Na szczęście ja jestem posiadaczką długich, gęstych i ładnie wywiniętych rzęs. :)
    Nowy post z konkursem na Stylizacjach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko nawet tytuł przeczytać... odżywka nie jest do rzęs...

      Usuń
  10. Wow, cena mnie zaskoczyła.Chyba jak większość ;)
    Pozdrawiam.
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słyszałam o czymś takim :D
    Zapraszam do mnie nowa notatka:)
    http://xlivi00.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena nie kusi do kupna :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Woow droga ta odżywka:(
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie cena odrzuca. Bardzo fajna akcja z petycją, już zaglądam! POZDRAWIAM:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też uważam, że minusem jest cena. Ja osobiście nie dałabym tyle za odżywkę do brwi. A do do petycji to zaraz się zgłoszę :D Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna :) ale cena wiadomo trochę przesada;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś tę odżywkę, ale ja nie czuję żebym potrzebowała używać takiego typu kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)