czwartek, 14 stycznia 2016

Kosmetyczne zamówienie z CNDirect

Cześć! :)
Wczoraj odebrałam paczkę ze sklepu CNDirect. Moje zamówienie składało się z samych kosmetycznych rzeczy, w tym paletki do makijażu oczu Naked 3, akcesorii do paznokci i dużo pędzli. Jest to moje pierwsze zamówienie z tej strony i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona. Paczka przyszła do mnie bardzo szybko, nic nie uszkodziło się podczas podróży, nawet paletka cieni. Naprawdę polecam zerknąć! :)

Pierwszą rzeczą, która pewnie najbardziej Was ciekawi, jest paletka Urban Decay Naked 3. Na pierwszy rzut oka wygląda jak oryginał, lecz niestety, jest to tylko podróbka. Nie mniej jednak, cienie są bardzo dobrej jakości, nie odbiegają zbytnio odcieniami od oryginału. Pigmentacja też jest bardzo dobra. Jedynym minusem jest chyba lekko zniekształcające lusterko, z krórego tak czy siak bym nie korzystała, więc mi to nie przeszkadza. 


Jak wiadomo, pędzli nigdy za dużo. Tym bardziej, gdy są one tak dobrej jakości! Tym razem zamówiłam zestaw pędzli do makijażu twarzy dla mamy, która równie jak ja, jest z niego zadowolona. Pędzle mają białe trzonki, są bardzo miękkie i żaden nie jest nawet trochę uszkodzony. Włosie również jest ścięte prosto, bez wystających włosków. Bardzo dobre pędzle za niewielką cenę. :) Niestety nie znalazłam już tego zestawu na stronie, jest jednak taki sam, powiększony o pędzle do oczu.


Ja też zamówiłam dla siebie pędzle, tym razem do oczu. Tu niestety jakość nie jest powalająca. Dookoła pędzelków odstają włoski, co czasami może przeszkadzać, a pędzelek na który najbardziej liczyłam- skośny do brwi- jest bardzo miękki i wyginający się, a na dodatek krzywo ścięty. Bardzo dobre pędzelki są te małe, do ust lub cieni, jakichś szczegółów, prosto ścięty oraz ten z białym włosiem. Wybaczam te niedociągnięcia przy pędzelkach krzywo ściętych, ponieważ są bardzo miłe w dotyku.


Kolejne pędzelki, tym razem do paznokci. Z czystym sercem mogę Wam je polecić już teraz! Są prześliczne, bardzo starannie wykonane, mają długie i wygodne trzonki. Włosie jest równiutko ścięte i bardzo precyzyjne. Każda dziewczyna wie, że takie pędzle są naprawdę przydatne. Plus daję też za sondę!


Jeśli mnie znacie, wiecie, że bardzo lubię french manicure! :) Dlatego też zamówiłam spory zapas, bo aż dziesięć opakowań naklejek do frencha. W jednym opakowaniu są aż trzy wzory naklejek, co bardzo mi się podoba, że nie są to zwykłe, tradycyjne naklejki, tylko coś więcej. Opłaca się zamówić cały taki zestaw, ponieważ w drogeriach już za jedno opakowanie zapłacimy kilka razy więcej. 


Ostatnio bardzo spodobały mi się różne zdobienia na paznokciach, stąd też zamówiłam takie ozdoby w srebrnym i złotym kolorze. Bardzo fajna sprawa, mają różne wzory więc łatwo trafić w gusta. Uprzedzam, że tylko cierpliwi poradzą sobie z takimi drobnymi ozdobami! ;)

Love,
Julia :)

17 komentarzy:

  1. Moja ulubiona paletka jestem z niej zadowolona.
    http://pannakameralna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam.Puchacze sama bym przygarnęła:D
    Poklikasz u mnie http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2016/01/recenzja-kosmetykow-i-pedzli-z-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczy wyglądają fajnie, kolory paletki trochę nie moje bo gustuję w ciemnych kolorkach (czarny) :D Może na tej stronce znajdę wymarzoną szminkę za małą cenę.
    Pozdrawiam Alex♥
    http://za-czarnymi-chmurami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe zamowienie :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne rzeczy zamówiłaś ,też mam takie zdobienniki do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie świetne rzeczy, wyglądają cudownie na zdjęciach :) Od dawna podobają mi się paletki w stylu Naked, kolory pasują do każdej dziewczyny :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta paletka od dawna mi się marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie sobie muszę kupić jakieś pędzle, a te naprawdę bardzo mi się podobają. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zamówienie, cienie do powiek są boskie :). Poklikałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zamówienie :)
    Jak napisałaś, pędzli nigdy za dużo, a widać, że są porządnie wykonane.
    Obserwujemy? :))

    http://z-pasja-do-fotografii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna paletka! :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bezsensowne wydajesz pieniądze na pędzelki po co ci ich aż tyle zmarnowane pieniądze na głupoty masz dopiero 14 lat, kup lepiej sobie reperytoria do nauki i słowniki obcych języków albo nowe ubrania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewiedza niektórych czytelników mnie poraża... Zalecam najpierw zapytać co i jak, bo tak się składa, że za zamówienia z tych stron jak Dresslink czy CNDirect nie muszę płacić, dostaję to za darmo, w ramach współpracy. :) Pozdrawiam

      Usuń
  13. A czy te ozdoby do paznokci są tylko do hybryd?
    Jak ich używasz?
    SUPER Post <3
    Dzisiaj Na moim blogu pojawił się nowy post- Przegląd stronki Dresslink
    Zapraszam
    http://morelabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)