sobota, 9 stycznia 2016

Jak zapuścić długie i zdrowe paznokcie

Cześć! :) W odpowiedzi na wasze komplementy na temat moich paznokci postanowiłam trochę Wam poradzić, jak zapuścić długie i zdrowe paznokcie. Ja paznokcie zapuściłam po raz drugi, poprzednio były bardzo słabe i nie było szans, aby wszystkie były równej długości, ponieważ często się łamały. Postanowiłam je skrócić na początku tego roku szkolnego do minimalnej długości. Dużo czytałam w internecie, w jaki sposób można zapuścić paznokcie, kilka rad wykorzystałam i tak oto, udało mi się zapuścić paznokcie. Wiadomo, że nie wszystkim się takie podobają, niektórzy uważają, że jest to mega niewygodne i przeszkadza w codziennym życiu. Za pierwszym razem ciężko było mi się do tego przyzwyczaić, czasami mi to przeszkadzało. Teraz również czasami jest to uciążliwe, np. przy nakładaniu kremu na twarz lub pisaniu czegoś na komputerze. Wiadomo, kwestia przyzwyczajenia. Jednak trzeba zaznaczyć, że długie i zadbane paznokcie są niezwykle kobiece! Ciężko jest takowe zapuścić, ponieważ bez odpowiedniej pielęgnacji będą się kruszyć, jeden za drugim. Przeczytajcie moje rady, co zrobić, by paznokcie były mocne i zdrowe!


Zacznijmy od odżywek. Przy zapuszczaniu paznokci, jest to właściwie podstawa, bez której raczej się nie obejdzie. Aby znaleźć odpowiednią odżywkę dla siebie, trzeba testować, ponieważ nie ma jednej odżywki, która przypasuje każdemu i na każdy paznokciowy problem. Jednak na pewno warte uwagi są odżywki z Eveline. Nie są drogie i można je dostać praktycznie w większości drogerii- Rossmann, Hebe, Natura... Jest ich kilka, ja większość już zdążyłam przetestować. Zdecydowanie, jak dla mnie, najlepsza jest diamentowa, która ma sprawiać, że paznokcie będą twarde i lśniące jak diament. Bardzo mocno utwardza paznokieć, już po pierwszym nałożeniu paznokieć jest nie do złamania! Używam odżywek z Eveline już od ponad pół roku, obecnie, mam tak twarde paznokcie, że nawet przy ich ostatnim spotkaniu ze ścianą nic im się nie stało. Bardziej mnie potem ręka bolała, haha. :)
Na początku kuracji odżywkami, raczej trzeba zrezygnować z kolorowych lakierów. Jeśli bardzo chcecie, tak jak ja, by paznokcie miały chodź delikatny kolor, tak, jakby były pomalowane, możecie kupić odżywkę kolorową. Wiem, że na pewno Eveline właśnie taką ma. Ja czasami na warstwę odżywki z eveline nakładałam odżywkę z Sally Hansen, o delikatnym, mlecznym, różowym kolorze. Samej tej odżywki raczej bym na długie już paznokcie nie nakładało, ponieważ ona nie utwardza, ani trochę. W moim przypadku jest to dość ryzykowne. :) Czasami watro odstawić takie odżywki, paznokcie zasługują na odpoczynek. Można wtedy stosować odżywki domowej roboty, na przykład cytryna z oliwą z oliwek. Ja podczas odpoczynku od odżywek lubię stosować olejek z Eveline, który świetnie działa na skórki!

Istotne jest też to, aby pozbyć się metalowych, czy innych pilniczków, które nie są papierowe! Możecie też pożegnać nożyczki do paznokci czy wszelkie obcinaczki. Przy piłowaniu paznokci należy piłować je tylko w jedną stronę, podobno dzięki temu paznokcie się nie rozdwajają. Nie wiem, czy to pomaga, ponieważ od zawsze piłowałam paznokcie tylko w jedną stronę i paznokcie raczej nigdy mi się nie rozdwajały. Jeśli chodzi o nadawanie paznokciom kształtu, tu już kwestia gustu. Jeszcze niedawno miałam paznokcie migdałki, bardzo takie lubię, jednak zauważyłam, że często trzeba je poprawiać, bo się zaokrąglają. Teraz mam okrągłe i przy takich raczej zostanę.

Proszę, nie piszcie, że jestem za młoda na takie paznokcie, bo to nic nie zmieni. :) Moim zdaniem, nie ma w tym nic złego, więc swoje negatywne opinie proszę zachować dla siebie!

Love,
Julia :)

31 komentarzy:

  1. Kochana! Cudne pazurki! :) Ja jestem paznokciocholiczką. Teraz skrócałam paznokcie. Używamy tych samych odżywek widzę :) Nie ważne ile masz lat, ważne że pazurki zadbane i zdrowe :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wazne zeby nie obgryzac, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, o tym nie pisałam, bo to chyba oczywiste. :D

      Usuń
  3. piękne pazury! Ja z eveline najbardziej lubię maksymalny wzrost ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja po wakacjach miałam trochę dłuższe, ale muszę je skracać, bo gram na gitarze :). Z metalowymi pilnikami się zgodzę (zło i grzech, haha), ale szklane są podobno dobre :D

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odżywka diamentowa to najgorsze gówno, jakie istnieje na rynku. Po pewnym czasie użytkowania występują zniekształcenia, a w końcu rozwija się choroba paznokci, prowadząc - tu zaskoczenie - nie do posiadania pięknych, zdrowych paznokci, a do utraty ponad połowy z nich. Jest niesamowicie bogata w formaldehyd i fajnie, o ile ktoś nie jest uczulony. A w takiej ilości łatwo się uczulić. Także czytajcie, co kupujecie.

    Pytanie do "ekspertki". Jeśli mam małe płytki paznokci, to znaczy paznokcie obcięte do minimalnej długości są na połowie opuszka - jak zapuścić je, tak aby zrosły się przy szczycie palca? Dosłownie - jak sprawić, aby paznokcie się powiększyły? każda blogerka pisze, że się da, więc Ciebie też spytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam tej odżywki zgodnie z przeznaczeniem już od około roku i jeszcze nic mi się nie stało, więc może to kwestia tego, że nie każdy potrafi czytać że zrozumieniem przeznaczenia odżywki... U mnie i moich koleżanek się sprawdziła, a właściwie, nie znam nikogo, komu ta odżywka zaszkodziła. Po za tym, wspomniałam, że są to moje rady i nie u każdego się sprawdzą, więc trochę szacunku.

      Usuń
  6. ładnie to wyglada :)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny poradnik! Wielu dziewczynom się przyda :)

    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie masz piękne paznokcie ! Mi nigdy nie udaje się aż takich zapuścić :(

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne pazurki! świetne porady ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja siostra też miała takie paznokcie... Miała... Złamały się :'(

    Super post!

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi na szczęście odżywki nie są potrzebne, bo mam naturalnie mocne paznokcie :) Ale takich jak Ty nigdy nie odważyłam się zapuścić :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo ładne i zadbane paznokcie.Jednak mi takie długie by przeszkadzały bo czynnie uprawiam sport.Dziękuję za komentarz u mnie :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też używam odżywki Eveline, bardzo dobrze mi się sprawdza :) śliczne paznokcie!

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam długie paznokcie, krótkie mnie po prostu bolą! Ostatnio musiałam je skrócić, bo na siatkówce na WF jeden bardzo daleko się złamał, trochę krwi się polało. Teraz wystają ze dwa milimetry, ale podczas sportu się nie łamią.
    Nowy post na Stylizacjach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne, z tym zapuszczanie to jest różnie u mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, mi taki rozmiar by przeszkadzał, pewnie szybko by się połamały xD
    ciekawy poradnik
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. ja używam eveline 8w1 ;)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam problem własnie z paznokciami które co chwile mi sie łamią ;/

    OFFICIAL PATTY ¦

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nigdy nie miałam problemów z paznokciami, od zawsze mam twarde i nie łamiące się! :))

    Pozdrawiam! ♡ ❥ mój blog, kliknij

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz super dresing bloga zaobserwowałam :D
    http://juliaobi.blogspot.com/2016/01/snow.html

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie zadbane paznokcie :)
    Zapraszam do siebie http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. a na moje paznokcie to juz chyba nic nie zadziała
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie: najlepsze odżywki są z Sally Hansen ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne pazurki też jestem miłośniczką długich paznokci :)
    U mnie nowy post dopiero zaczynam ale zachęcam do poczytania.

    http://pogodnarealistka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne porady o zdrowych i pięknych paznokciach. Ja też staram się dbać o swoje paznokcie choć z tym bywa różnie :) Przede wszystkim walcze z obgryzaniem paznokci, co jest moją bolączką :( Ciekawe porady na temat zdrowych paznokci znalazłam też tutaj http://www.e-zikoapteka.pl/artykuly/zdrowe-i-piekne-paznokcie-mamy-dla-ciebie-5-sprawdzonych-metod-na-pielegnacje-dloni-i-paznokci.html Pozdrawiam wszystkie cierpliwe kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, cierpliwość przede wszystkim :) Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)