poniedziałek, 18 stycznia 2016

Dresslink- przegląd działu beauty

Cześć cześć cześć! :*
Ostatnio sama przekonałam się o tym, że rzeczy z chińskich stronek wcale nie muszą być złej jakości. Przejrzałam dokładnie dział beauty na stronie Dresslink i wybrałam kilka kosmetyków, akcesoriów do makijażu i nie tylko. Szczególnie zachęcam Was do popatrzenia na pędzle, większość jest naprawdę wysokiej jakości, ale wiadomo, różnie można trafić. Zapraszam Was, dziewczyny, na przegląd rzeczy kosmetycznych, które najbardziej mnie zainteresowały. 

 1 2 3

456
78 9

101112

Love,
Julia :)

22 komentarze:

  1. Fajniutkie gąbeczki do podkładu :)
    Zapraszam na nowy post <3
    bitherphobia.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja raczej nie zamawiam kosmetyków poprzez internet, ale również potwierdzam że rzeczy, a właściwie ciuchy z chińskich stron wcale nie są złe, wręcz przeciwnie, wystarczy tylko czytać uważnie przed zamówieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio 'chodzą' za mną takie gąbeczki do podkładu. Muszę sobie kiedyś to kupić ^^
    Zapraszam do siebie: klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie rzeczy mi się podobają, we wszzystkie poklikałam :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rzeczy :) Ja co do nich nie wyrażę swojej opinii, ponieważ się nie maluję, a moje pojęcie o makijażu jest dość marne, więc uwierzę Ci na słowo, że te rzeczy są dobrej jakości ♥

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie rzeczy świetne, w szczególności cienie :)
    Zostaje tu na dłużej.

    http://carolainastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rzeczy :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo nie wiedziałam, że dresslink ma te metaliki z RT :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy ♥ Najbardziej interesują mnie gąbeczki :) Mają fajne kolory.

    just-with-the-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy! Współpracujesz z tą firmą? :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy.
    Te gąbki są super.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie bardzo interesują te gąbeczki, o których słyszałam już wiele dobrego :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam pędzle z tej strony i są naprawdę mięciutkie i dobrze wykonane ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne rzeczy wybrałaś :)
    Poklikałam :*
    Pozdrawiam,
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post :) zapraszam do mnie http://madedaisess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne gąbeczki <3
    Zapraszam, mój blog ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)