wtorek, 22 grudnia 2015

Moja propozycja świątecznych paznokci

Świąteczne porządki, zakupowe szaleństwo, magia świąt unosząca się w powietrzu wraz z zapachem świeżo upieczonych pierniczków... Przygotowania do świąt powoli dobiegają końca. Mimo tego, że to wszystko nie jest najważniejsze w Boże Narodzenie, każdy chciałby, aby te święta były idealne. W międzyczasie watro chwilę odpocząć i zrobić coś dla siebie, na przykład świąteczne zdobienie na paznokciach. Są zwolenniczki paznokci pomalowanych na jeden kolor, ja jednak o wiele bardziej wolę poeksperymentować i stworzyć coś oryginalnego, oczywiście w świąteczno-zimowym klimacie. 
Ostatnio, zainspirowana instrukcjami w internecie, jak wykonać manicure na święta, wymyśliłam coś... swojego. Poszłam do Rossmanna, kupiłam kilka potrzebnych lakierów i przystąpiłam do działania. Przede wszystkim chciałam, aby paznokcie nie zwracały na siebie uwagi, lecz również by były błyszczące i widoczne. Głównym kolorem jest coś pomiędzy chłodnym brązem a brudnym różem, wszystkie ozdoby malowałam dwoma lakierami z Wibo z cienkimi pędzelkami do zdobień. Mam ten manicure już kilka dni i wszystko trzyma się jak trzeba. Myślę, że w dobrym stanie taki manicure wytrzyma spokojnie ponad tydzień.


Lakiery, które wykorzystałam:
Jako baza: Eveline, odżywka diamentowa
Główny lakier: Miss Sporty, Clubbing Color nr. 030
Zdobienia: Wibo, Art liner, złoty i srebrny
Top coat: La luxe Paris, bezbarwny lakier do paznokci

Po cienkiej warstwie odżywki z Eveline oraz dwóch warstwach lakieru z Miss Sporty, przyszedł czas na zdobienia. Na palcu wskazującym namalowałam pionowe paski, na przemian złotym i srebrnym. Palec serdeczny również przyozdobiłam paskami, tym razem tylko złotymi, między którymi są srebrne kropeczki. Na małym palcu srebrny płatek śniegu. Na koniec wszystko utrwaliłam bezbarwnym lakierem.


Mam nadzieję, że Was zainspirowałam do stworzenia własnego, świątecznego manicure'u. Jeśli zechcecie wykonać moją propozycję, koniecznie wyślijcie mi na fb- Blogerka Juliaa! :) 

Love,
Julia :)

26 komentarzy:

  1. ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę cudnie wyglądają! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie sliczne!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. takie typowo świąteczne i zimowe wzorki na paznokciach są najpiękniejsze

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne! ale to są twoje czy nakładane?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne masz paznokcie. Właśnie chcę sobie pomalować na podobny kolor. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne! bardzo mi się podobają <3 wesołych świąt! :*
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna ta propozycja! Wesołych Świat!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/12/w-co-sie-ubrac-na-swieta-plus.html

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne! ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie trafiłam, bo właśnie się zastanawiałam jakie paznokcie pomalować na święta. Zainspirowałaś mnie! Piękne paznokcie! <3

    mery-neon.blogspot.com - mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tylko mam jeszcze pytanie - Ty masz jakieś specjalne urządzenie cienkie do rysowania np. tej śnieżynki czy urwałaś sobie koniec pędzelka i tym malowałaś, czy jak ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To te lakiery z Wibo, mają cieniutkie pędzelki, idealne do ozdabiania. :)

      Usuń
  12. Śliczne są!

    Wesołych świąt życzę i zapraszam do siebie :)
    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdobienie na paznokciach to fakt... dobrze że gdy ja miała 14lat to nie były w modzie takie szpony niczym tipsy.
    Sorki ale trochę to nienaturalnie wygląda, mimo iż są ładnie pomalowane

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie kwestia mody, tylko stylu. Myślę że mój wiek nie ma nic do rzeczy, potrafię dbać o swoje paznokcie i lepiej się czuje z dłuższymi niż krótszymi.

      Wesołych świąt Bożego Narodzenia! :)

      Usuń
  14. Bardzo lubię takie delikatne kolory! Ten pudrowy róż jest śliczny!
    Ja także zmalowałam świąteczny mani, ale troche mocniejszy kolorystycznie, także zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne pazurki :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołych Świąt! :)

    Zapraszam na nowy post po małej przerwie!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  17. Ten lakier jest świetny , a paznokcie super się prezętują
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne pazurki! *.*

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. O mój Boże, są cudowne! Jak ja ci zazdroszczę takich paznokci! Moje to totalne dno, łamią się ciągle i wyglądają słabo, a twoje są idealne. Dbaj o nie, bo lepszych nie ma. :)<3

    Zapraszam do mnie:
    http://fashionforazmariaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)