wtorek, 29 grudnia 2015

Jak zamawiać na azjatyckich stronkach? Przegląd CNDirect

Hej Kochane, zapraszam Was na przegląd sklepu CNDirect, czyli azjatyckiej stronki, na której znajdziemy ubrania, kosmetyki, dodatki, buty, akcesoria do makijażu i wiele więcej. Nawet dekoracje do domu. Wszystko oczywiście w niewielkich cenach, więc opłaca się zajrzeć! 
Zacznę może od tego, pewnie wiele blogerek się o tym przekonało, na tego typu stronkach znajdziemy naprawdę wysokiej jakości pędzle, nie tylko do makijażu. Jeśli chodzi o ubrania, czy buty, jakość też często jest dobra, ale zdarzają się sytuacje, kiedy ubrania przychodzą za małe, więc zawsze trzeba dokładnie sprawdzić rozmiar, lub na wszelki wypadek wziąć o jeden, lub dwa rozmiary większy ciuch. Czasami też przychodzi nam coś, co nieco odbiega od tego, co widziałyśmy na zdjęciu, dlatego przed zamówieniem warto przeczytać opis. Na wszystkich azjatyckich stronach jest mniej więcej podobny asortyment, jedynie ceny są inne, więc przed zamówieniem danej rzeczy można sprawdzić, czy na tańszej stronce nie ma tego samego. Jedną z tych tańszych stronek jest CNDirect, zapraszam Was na przegląd.
 123

 456

7 8910


Love,
Julia :)

26 komentarzy:

  1. nie słyszałam jeszcze o cndirect ...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już nie zamawiam nic t chińskich stron bo ubrania mi się nie sprawdzają :(
    ale przydatny post! :)

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska jest ta torebka kot *-*
    Zapraszam do siebie :D
    http://iwanttochanetheworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzle muszę sobie sprawić :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatny post. Pamiętam jak pierwszy raz zamówiłam coś z podobnej strony. Koszulka rozmiar XL, ale wyglądała jak na krasnala.
    likeaskyskyscraper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny plecak, kliknęłam we wszystko, udanego Sylwestra! :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzle rzeczywiście na azjatyckich stronach są zaskakująco dobrej jakości :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnia torebka najlepsza <3
    Zapraszam na mojego bloga ----> http://wchmurach12.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na początku Twój blog nie przypadł mi do gustu, ale przejrzałam więcej postów i wsiąkłam. I śliczna dziewczyna z Ciebie.
    Zostaję na dłużej- obserwuję i zapraszam do siebie.

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo masz ładnego bloga :)
    Druga sukienka wymiata :3

    http://z-pasja-do-fotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem czemu ale nie lubię zamawiać z azjatyckich stron ale co do pędzli to popieram! dobre są
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym kiedyś wypróbować azjatyckie pędzle. Śliczne rzeczy wybrałaś, poklikałam w linki. ;)

    Zapraszam do mnie:
    www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w torebce z kotem <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię zamawiać ubrań przez internet, bo po prostu nie wiem jak to będzie na mnie wyglądać. Poza tym nie mam takiej potrzeby. Za to uważam,że takie strony są dobre do zamawiania innych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam kiedyś o tej firmie :) Szczerze powiedziawszy nie lubię kupować ubrań przez internet :)

    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tym,może skorzystam:)
    aslongaspossible.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne ciuszki wybrałaś, poklikałam :). Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. przydatny post:)
    pozdrawiam
    k4si44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny asortyment mają. :P

    Szczęśliwego Nowego Roku. :)
    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna ta stronka:)
    Zapraszam, keepgoiing.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko♡

    OdpowiedzUsuń
  21. słyszałam o tym sklepie, mają nawet fajne rzeczy :)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O kurde! Naprawdę tanio, nie spodziewałam się tego :O
    Dzięki, kiedyś pewnie się na coś skuszę :D

    http://czernikfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)