sobota, 5 grudnia 2015

Ciuchy w kropki- jak je nosić?

Cześć Kochane!

Różnego rodzaju kropki na ubraniach to wzór, który kobiety kochają od lat, jest nieustającym trendem. Kolorystycznie czerń, biel, granat oraz czerwień są najbardziej klasycznym wyborem, który najbardziej lubię. Kropki wyglądają modnie nawet wtedy, gdy połączymy dwie lub więcej części garderoby w ten właśnie wzór, różniący się na przykład kolorem lub wielkością kropek. 

O czym trzeba pamiętać, wybierając wzór w kropki? 

Podstawową zasadą jest to, że im większy rozmiar ubrań nosisz, tym kropki powinny być mniejsze.

To znaczy, że szczupłe kobiety najlepiej będą wyglądały większych kropkach, a kobiety nieco grubsze, lub z krągłościami, powinny wybierać mniejsze lub drobne kropeczki. Wzór w kropki może też optycznie "wyrównać" sylwetkę, na przykład, bluzka w duże kropki i spódnica w mniejsze będą świetnie wyglądać na kobietach o szerszych biodrach. To samo dotyczy szerszych ramion. 

Przygotowałam dla Was kilkanaście ubrań ze strony Dresslink w kropki, w różnych wielkościach i kolorach, po to, by każda z Was mogła znaleźć coś dla siebie. :) Co najbardziej Wam się podoba?

 123

 456

 789

 101112

131415

Love,
Julia :*


12 komentarzy:

  1. Pierwsza sukienka bomba!
    Oczywiście koszule świetne. Ja akurat mam w szafie jedną koszulkę w kropki akurat granatowe :D

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne porady! pozdrawiam :)

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kropki sa mega urocze *o*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne porady, koszule w kropeczki najlepsze ;* pozdrawiamy i zapraszamy do nas, będzie nam bardzo miło!
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post. Kropki są modne, więc dobrze wiedzieć jakie pasują do naszej sylwetki :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne ciuchy wybrałaś, ta pierwsza sukienka podoba mi się najbardziej, ten kolor kojarzy mi się z wiosną, za którą troszkę tęsknię :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kropki... ugh. Chyba jako jedyna nie lubię takich wzorów na ubrania, wolę paski :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się ten motyw na ubraniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja przyznam szczerze, że nie umiem nosić nic, co jest w kropki. Zawsze mi to nie pasuje :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)