poniedziałek, 2 listopada 2015

Promocja w Rossmannie -49% listopad 2015

Cześć Kochane! :)
Jeśli czytałyście już najnowszą gazetkę Rossmanna wiecie, że dziś rozpoczyna się wielka promocja -49% na różne kosmetyki. Mniej-więcej wiem już, co kupię, więc dzisiaj przychodzę do Was z taką listą kosmetyków, które chciałabym kupić lub przetestowałam i uważam, że są warte uwagi. Promocja wygląda następująco:

2-6.11.2015- Błyszczyki, szminki, kredki do ust, lakiery i odżywki do paznokci
7-13.11.2015- Tusze do rzęs, kredki do oczu, eyelinery, cienie do powiek
14-19.11.2015- Podkłady, pudry, róże, bronzery, korektory


1. Bourjois, Rouge Edition Velvet, matowa pomadka do ust, nr. 11. 
2. Rimmel, Lasting Finish by Kate Moss
3. Astor, Perfect Stay 8h, błyszczyk do ust nr. 006
4. Rimmel, Colour Rush, szminka w kredce nr. 110
5. Lovely, Perfect Line, konturówka do ust
6. Eveline, Max Intensive Colour, konturówka do ust nr. 13
7. Bourjois, Effect 3D, błyszczyk do ust nr. 59
8. Wibo, Lips To Kiss, szminka w kredce nr. 3


1. Wibo, 1 Coat Manicure nr. 4
2. Wibo, Extreme Nails nr. 151
3. Lovely, Matowy top coat
4. Miss Sporty, Clubbing Colour Quick Dry nr. 165
5. Sally Hansen, Miracle Gel nr. 190
6. Lovely, Piaskowy top coat
7. Eveline, Odżywka do paznokci, Paznokcie twarde i lśniące jak diament 


1. Maybelline, Colossal Go Extreme
2. L'Oreal Paris, Volume Million Lashes 
3. Astor, Seduction Code nr. 2
4. Eveline, Celebrities Eyeliner
5. Lovely, Nude make up kit
6. Wibo, Electric blue eyeliner
7. L'Oreal Paris, Color Riche L'Ombre Pure, cień do powiek nr. 104



1. AA Make Up, Podkład matująco wygładzający
2. Wibo, Fixing Powder, puder sypki, transparentny
3. Maybelline, Affinitone, korektor
4. Maybelline, Affinitone, podkład
5. Bourjois, róż do policzków nr. 54
6. Miss Sporty, bronzer nr. 010
7. Maybelline, Affinimat, puder prasowany

Wybieracie się na zakupy w najbliższym czasie? :) Co chciałybyście kupić?
Love,
Julia :)


23 komentarze:

  1. koniecznie muszę odwiedzić Rossmann :)
    P.S. NOWA NAZWA BLOGA! Dawniej: www.free-to-be-myself-forever.blogspot.com, a teraz: www.iamonlyania.blogspot.com. Więcej informacji w najnowszym poście, serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post!
    Zapraszam do nas
    jeżeli ci się spodoba-zaobserwuj(chętnie się odwdzięczę)
    fashion--twins.blogspot.com


    Pozdrawiam kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, ja dziś kupiłam 4 produkty do ust za gorsze ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. własnie akurat dziś byłam w Rosmanie, bo potrzebowałam lakierów do paznokci, naprawde dobra promocja :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja byłam wczoraj, ale nic z tych rzeczy nie potrzebowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety w mojej okolicy nie ma Rossmanna.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się wybieram właśnie jutro na zakupy, Twój post bardzo mi się przydał, wiem już co i z jakiej firmy zamierzam kupić ! :)


    Właście wróciłam do bloggera ! Zapraszam :) aroundmydayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. moze zdaze jutro jeszcze kupic pomadke jakas :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej promocji
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta promocja. Nie wiesz czy będą również pudry na promocji? :)
    Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziły głosy, że trzeci tydzień promocji to będą podkłady, pudry, róże itd, ale w gazetce nic o tym nie ma, więc wydaje mi się, że nie. ;)

      Usuń
  11. Super post ;) eyeliner warty zakupu :)
    zapraszam do nas :)

    www.brunetkaandblondynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie muszę się wybrać *.*
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie ruszyłam sie z miejsca. Ale na pewno gdzieś pójdę i coś kupię.
    Ciekawy post .

    Zapraszam na :
    http://ck-khloe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Już 3 rzeczy kupiłam na tych promocjach, a potrzebuję ich jeszcze trochę więcej ;) niestety moje fundusze powili się kończą :/

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. promocje w rosmannie najlepsze !

    zapraszam Cié na konkurs! do wygrania dowolne okulary ze strony sklepu!
    http://marijory.blogspot.com/2015/11/giveaway-z-firmoo.html
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że informujesz nas o promocjach w Rossmanie :) Włąsnie chciałam sobie kupić lakier do paznokci. I w ogóle fajny blog!
    Mam nadzieje, że odwiedzisz także mojego bloga Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę w końcu wybrać się po jakieś pomadki i lakiery ;)


    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja na pomadki i lakiery już minęła :)

      Teraz makijaż twarzy :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)