niedziela, 22 listopada 2015

Jesienne nowości z Dresslink

Niedawno dostałam kilka nowości od Dresslink, które chciałabym Wam pokazać. Zamówiłam sobie bordową tunikę, opaskę do włosów, gąbeczkę do makijażu oraz dwa zestawy pędzli. Czy jestem z nich zadowolona? Zapraszam na recenzję! :)

Pierwszą rzeczą jest tunika. Bordowy do mój ulubiony, jesienny kolor, więc bardzo mi się spodobała. Jest zwykłą, klasyczną tuniką, lubię ją nosić z cieplutkim sweterkiem. Sama w sobie jest bardzo ciepła, miękki materiał, nie gniecie się. Jestem z niej bardzo zadowolona! :)

Opaska jest świetnym dodatkiem do zwykłych stylizacji. Podoba mi się to, jak wygląda na ciemnych włosach, ale myślę że blondynki również będą z niej zadowolone. :) Jest wygodna, nie ciągnie włosów.


Gąbeczka, którą zamówiłam jest naprawdę bardzo malutka. Nadaje się raczej do korektora, nakładanie nią podkładu zajmuję trochę czasu. Pomimo wszystko daje ładny efekt. Po namoczeniu w wodzie jest miększa, lecz nie zmienia swojej wielkości.


Oprócz tego zamówiłam jeszcze dwa zestawy pędzli do makijażu- pierwszy składa się z pięciu pędzli do oczu, a drugi z pięciu pędzli do twarzy. Myślałam, że będą kiepskiej jakości, jednak myliłam się. Są bardzo miękkie, wygodnie wykonuje się nimi makijaż. Pędzle do oczu zamówiłam z trzonkami w kolorze białym, za to te do twarzy z trzonkami różowymi. Nie spodziewałam się że będą tak dobre! Co prawda mam już swój zestaw pędzli, z których jestem zadowolona, ale gdy pędzle nie wyschną mi po myciu, nie muszę nakładać różu palcami, tylko mam jeszcze swoje stare pędzle.



Zamówiłam jeszcze portmonetkę z twarzą kotka, podobną już mam, niestety nie przyszła do mnie.

Co Wam się najbardziej podoba? 
Jakie są Wasze ostatnie nowości? :)

Love,
Julia :)


11 komentarzy:

  1. świetna tunika, ja niedawno kupiłam sobie spodnie w tym kolorze w c&a ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. te pedzle musza byc super :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubie tunik, rzadko noszę, ale kolor mój ulubiony ;))

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jestes :* Kocham malować się pędzlami :P
    justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie tak dawno zamówiłam sobie takie same pędzle!!! Właśnie na nie czekam :3
    www.Klaudencja.blogspot.com ----> Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już od dłuższego czasu czaję się na beauty blender!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nowości!! Pędzelki mi się spodobały <3 Ja ostatnio kupiłam kurtkę i buty :*
    Dziekuje za komentarz u mnie :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzle mi się bardzo podobają. ;D
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki masz rozmiar s,m czy l... i masz trochę dużo odrostow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o rozmiar tuniki? XL. :) Normalne mam mniejszy rozmiar, ale wiadomo, ubrania idą z Chin. :) Dziękuję za zwrócenie uwagi na moje odrosty, nie prosiłam. Radzę zajść się sobą...

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)