niedziela, 25 października 2015

Pora na spacer

Cześć Kochani! :)
Ostatnie dni spędziłam na spacerowaniu, ponieważ w końcu nadeszła prawdziwa i kolorowa jesień! Mimo że pogoda nie sprzyja, ja bardzo lubię chodzić na dłuższe spacery i w ten sposób spędzać dzień. W piątek poszłyśmy z Natalką na spacer po przepięknym, magicznym miejscu, a potem poszłyśmy na pizzę. Obie lubimy hawajską, to chyba jedyna rzecz, w której jesteśmy zgodne. :) Śmiesznie było, gdy podczas robienia zdjęć przybiegł do nas jakiś piesek i zaczął na nas skakać (jest uchwycony na jednym zdjęciu). :) I tak właściwie minął dzień. Wczoraj za to dłużej pospałam, a potem też poszliśmy na spacer, razem z Natalką, Mają- siostrą cioteczną oraz dziadkiem i Satusią, której na zmianę rzucaliśmy patyk. Dzisiaj wstałam bardzo wcześnie. Sushi budzi się z przyzwyczajenia o 5.30 na śniadanie, a dzisiaj była zmiana czasu, więc około 5 się obudziłam. Wzięłam Sati na spacer, a potem oczywiście poszliśmy na wybory. Mam wrażenie, że dzisiejszy dzień płynie naprawdę bardzo wolno. W sumie to dobrze, chciałabym odpocząć przed poniedziałkiem. 



Love,
Julia :)

25 komentarzy:

  1. To zdjęcie pizzy narobiło mi smaku:). Życzę Ci miłego dnia i żeby był tak wolny jak do tej pory ;).
    Zapraszam:
    swiatsilver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz prześliczny uśmiech, zarażasz pozytywną energią!
    Spacery w jesieni są wspaniałe, wszędzie kolorowe drzewa.

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam:
    seendixsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie od tych jesiennych spacerów złapało przeziębienie :( Śliczne zdjęcia!
    Zapraszam do siebie ---> Recenzje Filmów

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia i stylizacja. wyglądasz na bardzo pozytywną osobę, taką zawsze uśmiechniętą. ogólnie jesteś bardzo podobna do jednej z moich koleżanek :)
    Jesień jest wspaniałą porą roku, ubraną w niezwykle barwy :)
    Czy mogłabyś kochana poklikać w linki w moim najnowszym poście? Bardzo cię proszę, to dla mnie wiele znaczy :)
    Zapraszam
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia
    obserwuje :3 zapraszam do mnie http://xxdomiczkxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna uśmiechnięta polka i kolorowa polska jesień! Cudowny klimat!
    zapraszam do mnie: natalia-sky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kurtka!
    ja też lubię spacery ze swoim psem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kurtka :) Moze wpadniesz , a jesli ci sie spodoba to zaobserwuj :)
    claudiaandnadia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wygladasz na 14 lat, haha
    ladne zdjecua:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia! Najlepsze te z pieskiem i przy żółciutkich listkach <3
    Jesteś bardzo ładna :)
    Zapraszam - smile-for-me-beautiful.blogspot.com
    Buziaki!x

    OdpowiedzUsuń
  11. wow ! świetnie napisany blog, bardzo estetyczny do tego super zdjęcia ! oby tak dalej :)
    strasznie mi się tu spodobało , na pewno będę wpadać częściej :)

    zapraszam do mnie :) mój blog-klik
    obserwujemy? pisz na blogu !

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne sesja zdjęciowa! Uwielbiam ten jesienny klimat ^^

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne jesienne zdjęcia, bardzo klimatyczne.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia śliczne a psiak cudny!! ♥
    Jesień to idealna pora na spacery <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie przepadam za tą porą roku, jednak fakt faktem - spacery w tym okresie są najlepsze. Aż grzech nie wyjść dla tak pięknych widoków ;)

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)