środa, 14 października 2015

Jesienne zakupy

Cześć :)
Pomimo niesprzyjającej pogody uważam, że jesień to piękna pora roku! Wbrew pozorom, nie ogranicza nas do nudnych stylizacji. Jeśli wciąż jesteście przed jesienno-zimowymi zakupami, zachęcam Was do zajrzenia na Dresslink. Ja jestem zachwycona płaszczykami, jakie są dostępne na tej stronie. Nie są to zwykłe, klasyczne płaszczyki, wyglądają bardzo oryginalnie. Dodatkowo znalazłam kilka innych, jesiennych rzeczy, takich jak sweterki i sukienki. Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja jesienna, ubraniowa lista. :)

123

 456

 78 9

10 1112
13 1415


Które rzeczy najbardziej Wam się podobają? :)

Love,
Julia :)

22 komentarze:

  1. Świetne rzeczy! Idealne na jesień, poklikałam we wszystkie linki :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy ! Poklikane :)


    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 i 4 to moje typy ;) ten sweterek z reniferkiem śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie kręcą teraz dzianinowe sukienki, więc pozycje z 3 linijki są bardzo w moim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne propozycje,poklikałam.
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście poklikane :)

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie ciuszki są piękne <3. Oczywiście kliknęłam, bo wiem jak to dla Ciebie jest ważne, ale nie ma co walczyć o takie klikanie :p.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane! :)
    http://Jeeverlly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bardzo dziękuję, jednak wolałabym komentarze na temat ubrań. :)

      Usuń
  9. Piękne rzeczy. Poklikałam. :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej spodobał mi się ten zielony na samym dole :) poklikałam :)
    mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej chyba podoba mi się bordowa sukienka, cudowna! :)

    blog-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciesz sie ze ktos jeszcze to czyta ;sukienki jesienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyta dużo osób. :) Ja nie widzę problemu w noszeniu sukienek jesienią, a nawet zimą. ;) Sukienki i spódnice to atrybut kobiety, pisałam o tym niedawno. :) Ale co kto woli.

      Usuń
  13. Fajne ciuszki <3.Oczywiście poklikałam :).
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś się u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)