sobota, 5 września 2015

Dziewczynie najładniej jest w sukience

Nie od dziś wiadomo, że sukienki i spódnice to atrybut kobiety. Każda z nas powinna mieć w szafie choć kilka, ewentualnie kilkanaście sukienek na każdą okazję. Dużo ładniej wyglądamy w sukience podkreślającej figurę niż w zwykłych spodniach. Jeśli wciąż szukacie idealnych sukienek, zajrzyjcie na stronę Dresslink. Jest tam dużo pięknych sukienek w różnych stylach, więc każda z nas znajdzie tam coś dla siebie! Kiedyś uważałam, że sukienki są bardzo niewygodne i nie nadają się na co dzień. Zmieniłam zdanie już jakiś czas temu. Teraz noszę sukienki codziennie i uważam, że każdej dziewczynie najładniej jest w sukience! 

123

456

789

101112


Które z tych sukienek najbardziej Wam się podobają?
Często nosicie sukienki?

Love,
Julia :)

19 komentarzy:

  1. Ja miałam taki okres, że bardzo mi się sukienki podobały, a teraz już nie aż tak. Nie lubię w nich chodzić, ale jeśli są jakieś okazje jak np. występ w szkole, to założę. No, jeszcze zależy od długości sukienki.
    Zapraszam do mnie:
    swiatsilver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie sa bardzo ładne :) A ty masz bardo fajny blog :) Powodzenia. Zostawiam klik :) A ty klikniesz, wiele to dla mnie znaczy :) : http://nonstopyou.blogspot.com/2015/09/nonstop-you-pierwszy-post.html?showComment=1441390805850#c3967843356631731318

    OdpowiedzUsuń
  3. ta pierwsza z ostatniego rzędu wygląda jak mundurek ;)
    ja na co dzień noszę spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak byłam młodsza to nie za bardzo przepadałam za sukienkami, teraz już jestem w takim wieku, ze po prostu fajnie założyć jest coś, co przyciąga uwagę płci przeciwnej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie zgadzam się, że dziewczynie jest ładnie w sukience, ale i tak wolę spodnie, haha :D
    Chociaż ostatnio i tak coraz częściej zaczynam nosić sukienki i spódniczki ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te sukienki! Lubię sukienki szczególnie w pastelowych i neonowych odcieniach. :)

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałaś bardzo fajne sukienki :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. super! :)
    sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tym!
    A szczególnie facetom się to podoba ^^
    Zapraszam na nowy post, a w nim podsumowanie mojego wyjazdu ♥
    Pozdrawiam serdecznie! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka to esencja kobiecości :). Wybrałaś świetne modele!
    + poklikałam
    + świetny design bloga, urzekający

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com/2015/08/pierwsza-paczka-od-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne sukienki :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie sa ochydne

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama zamówiłam sobie spódniczkę od nich ze strony :) Świetnie mi się sprawdza :3
    Pozdrawiam Julka♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się co do sukienek, a najbardziej podoba mi się numer 11 :) Poklikałam!

    NOWY POST - leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeansowa całkiem fajnie się prezentuję :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog, zapraszam do mnie! http://healthyhappylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)