poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Wakacyjny wishlist- Dresslink +Konkurs

Cześć! :)

Za oknem gorące słońce, a termometry sięgają do trzydziestu paru stopni. Połowa wakacji już za nami, tak niewiele zostało do początku roku szkolnego, więc chciałabym Wam przedstawić kilka najciekawszych, jeszcze wakacyjnych nowości ze strony Dresslink. Pewnie doskonale znacie tę stronę, ubrania są bardzo interesujące i wyjątkowo dobrej jakości. Obejżyjcie, co mi wpadło w oko! ;)

 Spódnica- klik! Sukienka- klik! Kimono- klik!

Bluzeczka- klik! Szorty- klik! Żakiet- klik!

Konkurs polega na tym, by podać wszystkie ceny ubrań wymienionych powyżej w komentarzu. Wybrane blogi polecę w następnym poście! :) 

Love,
Julia :)

12 komentarzy:

  1. piękne rzeczy ;)
    spódnica 13,63$
    sukienka 8,31$
    kimono 7,84$
    bluzeczka 4,60$
    szorty 4,83$
    żakiet 7,84$

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ubrania! Najbardziej podoba mi się czwarta rzecz. Poklikałam we wszystkie linki :)

    Pozdrawiam.
    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ubrania sobie wybrałaś

    http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ubrania z dresslink :)
    Ceny:
    1. 13.64
    2. 8.31
    3. 7.84
    4. 4.60
    5. 6.45
    6. 7.84

    Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post... Bardzo polubiłam twojego bloga. :) Zapraszam również do mnie. Bardzo zależy mi na obserwacji czy komentarzach, bo mój blog się dopiero rozwija. Jak zaobserwujesz daj znać na pewno się odwdzięczę... :) Acha i oczywiście poklikane... :)
    Pozdrawiam
    Ola
    ola-watala.blogspot.com - Wbijaj :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ładne rzeczy :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna lista :)
    Ceny:
    Spódnica: $13.63
    Sukienka: $8.31
    Kimono: $7.81
    Bluzeczka: $4.60
    Szorty: $6.45
    Żakiet: $7.84

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne rzeczy, poklikałam ale bez wymieniania cen
    Pozdrawiam,madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy, poklikałam we wszystko:
    $ 13.64
    $ 8.31
    $ 7.84
    $ 4.60
    $ 6.45
    $ 7.84
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne ubrania ,poklikane
    obserwuję

    zapraszam :D http://moohox3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezbyt podobają mi się te ubrania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)