wtorek, 18 sierpnia 2015

Strój na rozpoczęcie roku szkolnego

Cześć kochane! ;)
Pewnie tak jak mi, Wam też szybko zleciały te dwa miesiące. Zostało już tylko kilkanaście dni do rozpoczęcia roku szkolnego, a mnie czeka zupełnie coś nowego. Być może żyjecie jeszcze wakacjami, ja jak co roku staram się wszystko przygotowywać wcześniej by mieć pewność, że mam najpotrzebniejsze rzeczy. Dziś chciałabym Wam zaprezentować moją propozycję stroju na rozpoczęcie roku szkolnego. Prawie wszystkie te ubrania zamówiłam na Dresslink, wyjątkiem jest moja bluzka z second handu. Paczka przyszła wyjątkowo wcześnie, więc nie musiałam długo czekać. Marynarka będzie idealna na wrześniową pogodę, mimo dłuższych rękawów jest wykonana z niezwykle delikatnego i przewiewnego materiału. Świetnie współgra z granatową spódnicą oraz zwykłą, białą bluzką. Do tego, ma prześliczny, kwiatowy wzór! Spódnica jest bardzo mięciutka i miła w dotyku, a do tego ma bardzo ciekawy i niebanalny krój.
Oprócz tego pomyślałam o małej kosmetyczce, którą mogłabym zabierać do szkoły z kilkoma przydatnymi kosmetykami. Moja kosmetyczka wygląda jak przesłodki kotek, do tego jest taki mięciutki i niewielki, na pewno znajdzie swoje miejsce w mojej torebce!



Marynarka/ Coat- Dresslink (klik!)
Spódnica/ Skirt- Dresslink (klik!)
Bluzka/ Blouse- Second Hand
Kotek/ Cat- Dresslink (klik!)


Love,
Julia :)

40 komentarzy:

  1. Bardzo ładny strój, jednak ja wolę na rozpoczęcie założyć coś eleganckiego! Pięknie wyglądasz, świetne zdjęcia ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to za bardzo kolorowe jak na rozpoczęcie roku szkolnego. Kliknełam.

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Komentarze mile widziane!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że biała bluzka i zwykła, granatowa spódnica to nudna stylizacja. :) Marynarka w większości jest biało-granatowa, a różowe i pomarańczowe kwiaty nadają całej stylizacji barw, jest ona ciekawsza. :)

      Usuń
  3. Fajna spódniczka w ślicznym kolorze :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super strój, jednak ja jak co roku ubiorę białą bluzkę i czarną spódnice - klasyka, dopiero na drugi dzień zaszaleję z kolorami:)) + Ten kotek jest przepiękny!

    Mój Blog hdshua.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocza ta marynareczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę się postarzasz w tym outficie.
    Ja na razie nie mysle jeszcze o szkole;))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie, nie postarzam się ani trochę. :) Wyglądam, jak wyglądam, a jaki mam styl czyni mnie wyjątkową. :) Nie trzymam się zasad, jak mają się ubieraż kobiety w poszczególnych latach.

      Usuń
  7. ten kotek mógłby również posłużyć jako portmonetka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również uważam że na rozpoczęcie roku, czy szkolnego czy jakiegokolwiek lepiej wybrać bardziej stonowane odcienie. Nie koniecznie musi to być biała bluzka i granatowa albo czarna spódnica . Zawsze można pokombinować i założyć coś w innych kolorach, ale to jest dla mnie za bardzo letnie i wakacyjne ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie, to będzie jeszcze lato. :) Ja jestem tego zdania, że trochę kolorów poprawi nam humor w ten ponury dzień, a cały strój wygląda po prostu weselej. :)

      Usuń
  9. Ładny strój, ja pewnie ubiorę się na czarno-biało:)

    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, jednak ja na rozpoczęcie roku wybieram bardziej klasyczny strój :D

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja.
    Spódniczka jest śliczna.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka słodka portmonetka <3
    Jestem pierwszy raz na twoim blog'u, i musze powiedzieć ze jesteś śliczna :)

    veronika-dbk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pozytywne zdjęcia, miło się ogląda ! :)

    Mam prośbę, mogłabyś poklikać w linki w moim ostatnim poście ?

    Vic | www.vicinparis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz :)
    pomożesz i poklikasz u mnie w linki? odwdzięczę się :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny strój, ale wydaje mi się, że na rozpoczęcie roku powinno być coś bardziej 'szkolnego' i stonowanego ;)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja. :))

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja. Jest to coś zdecydowanie bardziej ciekawego niż klasyczna biała koszula i czarna spódnica. Super :D
    szczypta-radosci.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo korzystnie wyglądasz w tej stylizacji! Rzeczy z dresslink bardzo fajnie się sprawdziły patrząc na outfit!
    Pozdrawiam serdecznie :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. O nie tylko nie piszcie o szkole, zapomnijmy jeszcze na chwilkę o niej :c
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawa stylizacja ;)
    pozdrawiam

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja preferuje inny styl ale komplet jak najbardziej udany, zapraszam adresjestdlaciot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz. Mi tam się do szkoły nie śpieszy.
    U mnie nowy post, zapraszam do mnie

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten kotek jest za maly na kosmetyczke a poza tym to portmonetka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to portmonetka. :)
      Lecz jak na portmonetkę jest dla mnie o wiele za duża. :) Za to na najpotrzebniejsze kosmetyki do szkoły- idealna. :) Nie zabieram ze sobą do szkoły wszystkich moich kostetyków. :)

      Usuń
  24. Mam bardzo podobnego kotka! :) Śliczna stylizacja, idealna na jakieś rodzinne przyjęcie.

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kosmetyczka jest świetna, chętnie bym taką kupiła! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  26. lovely blog, kisses!
    Have a wonderful weekend!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Łał, dziwne ubranie jak na rozpoczęcie roku :D... mało eleganckie.
    Ja mam mundurki w szkole więc nie mam zbyt dużego pola do popisu ;p..
    Ładne zdjęcia. ;)

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Oryginalnie jak na rozpoczęcie! :D ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz, a ta spódnica jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)