poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Recenzja kosmetyków Bielenda

Cześć! :)
Jeśli czytacie Bravo Girl, na pewno wiecie, że miałam okazję przetestować trzy kosmetyki do pielęgnacji ciała i twarzy z Bielendy. Był to peeling cukrowy o wspaniałym, wiśniowym zapachu, malinowe masło do ciała oraz krem Młodzieńczy blask. W gazetce znalazła się moja opinia na temat tych kosmetyków oraz kilka słów o mnie, wraz z moimi zdjęciami. Bardzo się cieszę, że moja praca została doceniona. :) Oprócz tego, mam w swojej kosmetyczce kilka innych produktów Bielendy, czyli masełko do ust Troskliwa brzoskwinia, olejek do mycia twarzy, krem optycznie udoskonalający do ciała, nawilżający krem do twarzy oraz pianka brązująca. Podoba mi się to, że firma Bielenda produkuje tylko naturalne kosmetyki, do twarzy i ciała. Do tej pory miałam okazję przetestować z mamą kilka kosmetyków, na pewno będziemy testować kolejne, ponieważ Bielenda ma naprawdę dobre kosmetyki.



Cukrowy peeling do ciała Zmysłowa wiśnia (ok. 12 zł, 200 ml)
Jest to mój ulubiony kosmetyk peelingujący do ciała! Na samym początku podkreślę to, w jaki wspaniały nastrój wprowadza jego piękny, wiśniowy zapach! Ten cudowny peeling wygładza skórę i orzeźwia, a także głęboko oczyszcza. Jest bardzo gęsty, co sprawia, że jest całkiem wydajny.



Masło do ciała Soczysta malina (ok. 15 zł, 200 ml)
To masełko jest po prostu cudowne! Dzięki temu kosmetykowi skóra staje się miękka i przyjemna w dotyku oraz nawilżona. Na dodatek pachnie słodkimi malinami!



Masełko do ust Troskliwa brzoskwinia (ok. 7 zł, 15 g)
Najlepiej nawilżający kosmetyk do ust w mojej kosmetyczce. Pomimo tego, że nie lubię nakładać balsamów do ust palcami, to masełko przypadło mi do gustu swoim bardzo wydajnym opakowaniem, a przede wszystkim działaniem pielęgnacyjnym. Smakuje brzoskwinią i nawilża na bardzo długi czas. Polecam ten smak, jaki ja posiadam, jest podobno najlepszy i najlepiej nawilża!



Olejek arganowy do mycia twarzy (ok. 18 zł, 140 ml)
Używam go na zmianę z innym kosmetykiem. Jest świetny, jego ogromnym plusem jest to, że dokładnie zmywa makijaż. W połączeniu z wodą dobrze się pieni i nawilża, a także ma przyjemny zapach. Matuje skórę i dokładnie ją oczyszcza. Jedynym jego minusem jest konsystencja. Jest bardzo rzadka.



Pianka brązująca do ciała (ok. 20 zł, 150 ml)
Nadaje skórze piękną, złotą opaleniznę. Co ważne, nie wysusza skóry, jak niektóre samoopalacze. Szybko się wchłania. Opalenizna ma ładny i bardzo naturalny kolor. Jest prosty w użyciu dzięki swojej piankowej konsystencji. Nie tworzy smug. Jest dostępny w dwóch wersjach: do jasnej i ciemnej karnacji. Ja mam ten do jasnej, jest bardzo dobry i godny polecenia!



Krem do twarzy Młodzieńczy blask i nawilżający (po ok. 20 zł, 50 ml)
Pierwszy krem dostałam do testowania, oddałam go mamie. Jest on ultra nawilżający, świetnie sprawdza się w roli bazy pod makijaż. Matuje cerę i wygładza. Przypadł do gustu mojej mamie, więc następnym razem postanowiła kupić krem na dzień i na noc nawilżający z olejkiem arganowym, makadamia i marula, oraz kwasem hialuronowym. Jest jeszcze lepszy niż poprzedni.



CC 10 w 1 Multifunkcyjny krem optycznie udoskonalający do ciała (ok. 24 zł, 150 ml)
Krem ten optycznie koryguje jakość skóry, rozświetla ciało, intensywnie nawilża, wyrównuje koloryt oraz dodaje satynowego blasku szarej skórze. Sprawia, że ciało jest jedwabiście gładkie i miękkie w dotyku. Ma delikatny, różowy kolor, lekko brzoskwiniowy.



Posiadacie któreś z tych kosmetyków? A może macie inne produkty Bielenda? Czekam na wasze recenzje w komentarzach! :) 

Love,
Julia :) 

18 komentarzy:

  1. swietne kosmetyki z bielendy.
    Próbowałam masełko do ust.
    Byłam zadowolona. reszty nie testowałam!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, zazdroszczę, że byłaś w Bravo Girl, niestety nie czytam tej gazety! Najbardziej z wymienionych przez Ciebie produktów przypadło mi do gustu masło do ciała, wygląda cudownie ♥ Świetne recenzje, aż mam ochotę przetestować kosmetyki z tej firmy.

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z tej firmy mam masełko do ust zmysłowa wiśnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Zapraszam również do mnie http://lucyandalexx.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tą firmę :)
    Zapraszam na nowy post z relacją z Turcji ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, ze bylas w gazecie:)!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubie kosmetykow bielebdy bo podraznily mi skore

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne jest to masło do ciała!
    Uwielbiam tą firmę!
    http://darfliandblurey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna recenzja, chyba skusze się na ten malinowy peeling, bo od dawna kusił mnie swoim opakowaniem i ceną:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam, szczerze mówiąc, jeszcze o tej firmie, ale brzmi zachęcająco. :)
    Gratuluję strony w gazecie!

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam żadnego kosmetyku z tej firmy, ale na pewno kupię, jak będzie okazja :)
    zapraszam do mnie na bloga o kosmetykach :)
    obserwuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam masła z Bielendy, mają tak cudowne zapachy i strasznie długo utrzymują się na skórze! :)

    Zapraszam serdecznie, za wszystko się odwdzięczam!
    eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 pierwsze kosmetyki mnie zainteresowały ceną, jakością i zapachem, chyba się na nie skuszę :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kosmetyki Bielendy, chętnie przytuliłabym te peelingi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam kiedyś masło, olejek i błyszczyk. Cudowny zapach <3
    Zapraszam http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. nie przepadam za kosmetykami Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z checia bym przetestowała peeling wiśniowy i masło do ciała malinowe, po opisie myślę, ze by mi się spodobały. Gratuluje sukcesu, jesteś w gazecie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja lubię te kosmetyki bo są ładne i nie drogie.
    pozdro
    mój blog!kilk!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)