niedziela, 30 sierpnia 2015

Co warto mieć w swojej szkolnej torbie?

Oprócz zeszytów, książek i długopisu, na pewno przyda Wam się kilka innych rzeczy. Jeśli wciąż zastanawiacie się, w co jeszcze musicie wyposażyć swoją szkolną torbę lub plecak, zachęcam do przeczytania moich propozycji! 

Żel antybakteryjny, mokre chusteczki
Niezbędne! A szczególnie przed zjedzeniem kanapek na szkolnym korytarzu. Nie oszukujmy się, w szkolnych łazienkach zawsze brakuje mydła.


Własna mini apteczka
Punkt niekonieczny. Przecież zawsze, w razie bólu głowy, można pójść do pielęgniarki i dostać krople żołądkowe. Ja jednak wolę mieć swoją mini-apteczkę. Wtedy nie muszę się martwić, że do końca lekcji zostało jeszcze kilka godzin. 

Mała szczotka, kilka wsuwek i gumek do włosów
Żebyśmy przed wf-em nie musiały wiązać włosów gumką recepturką, nie zapominajmy o szczotce, najlepiej nie za wielkiej, oraz gumkach do włosów i spinkach lub wsuwkach.


Telefon, słuchawki, ładowarka
Również niezbędne w dzisiejszych czasach. Telefon zastępuje nam kalendarz, kalkulator i wiele innych rzeczy tego typu. 

Portfel lub portmonetka
Zawsze warto mieć przy sobie kilka złotych na coś do picia lub do jedzenia. Szczególnie, gdy czeka nas długi dzień w szkole!


Okulary przeciwsłoneczne
Może niektóre z Was mają podobnie, ja kiedy wychodzę z domu na słońce, za chwilę zalewam się łzami. Okulary są dla mnie niezbędne!

Kosmetyczka
Nie polecam noszenia ze sobą do szkoły wszystkich swoich kosmetyków. Książki wystarczająco obciążają nasz kręgosłup. Ja w swojej szkolnej kosmetyczce noszę wyłącznie najpotrzebniejsze kosmetyki, czyli puder lub bibułki matujące, małe lusterko, pomadkę, pilniczek oraz bezbarwny lakier do paznokci, na wszelki wypadek, jakby podarły mi się rajstopy. 


Coś do czytania
Zamiast codziennie oglądać te same widoki przez okno w autobusie, można ciekawiej spędzić ten czas, na przykład czytając książkę lub gazetę. 

Mini dezodorant
Różne sklepy i drogerie oferują nam dezodoranty w małych rozmiarach, więc naprawdę warto się w taki zaopatrzyć. Tym bardziej, że nie jest to nic zbędnego, na pewno się przyda.


Co moglibyście jeszcze dodać do tej listy? :)
Julia :)

16 komentarzy:

  1. No nie wiem czy ładowarka jest dobrą opcją, u mnie w szkole nie można bylo za bardzo ładować telefonów..

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już od szkoły zależy, ale wiadomo, że na wszelki wypadek warto mieć. :)

      Usuń
  2. Chusteczki higieniczne :)) mogłabyś dodać ogółem fajna lista używałam tego pudru antybakteryjnego nawet mam taki sam numerek 04
    http://roksanablogg.blogspot.com/2015/08/back-to-school1.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zawsze płyn do płukania ust, bo noszę aparat :D Twoja lista jest podobna do mojej. Jednak jeśli chodzi o kosmetyczkę, to ja proponuję kupić piórnik dwuczęściowy i w jednej przegrodzie mieć kosmetyki, a w drugiej kilka drobiazgów ;)

    jussa--fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. moja torebka mieści podobne rzeczy, może z wyjątkiem ładowarki i apteczki...
    bateria w telefonie wystarcza mi na dość długo, więc nie muszę nosić ładowarki ze sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja torba/plecak ma w sobie podobne rzeczy, oprócz kosmetyczki ponieważ się nie maluję :)

    blog-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w plecaku mieszczą się jedynie chusteczki, szczotka, portmonetka, telefon oraz pomadka. Więcej mnie nie potrzeba.

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wszystko opisałaś! Wydaję mi się, że wszystko co wymieniłaś jest bardzo potrzebne i nic nie trzeba dodawać. Świetny post ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Ja właśnie to wszystko w swojej torbie będę miała :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam kilka zeszytów i mnóstwo kosmetyków :D

    Poklikasz w link Shein na moim blogu? Będę wdzięczna i odwdzięczę się jak mogę :)
    http://iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/2015/08/new-in_31.html

    OdpowiedzUsuń
  10. dookladnie te rzeczy nosze!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mozna przecierz kupic ladowarke bezprzewodowa

    OdpowiedzUsuń
  12. Czemu odeszlas ze szk

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydatne rzeczy, chociaż mi kosmetyczna nie jest potrzebna
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post , ja właśnie te wszystkie rzeczy w swojej torbie mam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)