niedziela, 26 lipca 2015

Moja pielęgnacja włosów+ Time&More- zegarki na czasie

Cześć kochane! :*

Niedawno nieco zmieniłam swoją pielęgnację włosów, więc postanowiłam Wam ją przedstawić. Mam nadzieję, że zainspiruję Was do zmian w pielęgnacji swoich włosów, które są przecież ikoną każdej dziewczyny. Wszystkie kosmetyki, które używam są naturalnej marki Green Pharmacy.

Szampony, które używam, są w 100% naturalne, czyli bez szkodliwych dla włosów SLS i SLES. Są one dostępne w Rossmannie za kilka złotych. Świetnie myją włosy oraz je pielęgnują, odkąd używam szamponu z Nagietkiem Lekarskim, zauważyłam dużą zmianę w kondycji moich włosów. Myję je co drugi- trzeci dzień, częściej nie mam potrzeby. 

Raz w tygodniu olejkuję włosy olejkiem łopianowym z czerwoną papryką. Wieczorem nakładam olejek na skórę głowy, zawijam włosy w ręcznik i po 30 minutach myję porządnie włosy szamponem, a potem nakładam balsam do włosów. Olejowanie włosów sprawia, że włosy są bardziej puszyste, lepiej się rozczesują, ładniej się układają, są gęstsze. Obecnie używam olejku łopianowego, który ma przyspieszyć porost włosów.  Niestety nie jest od dobry dla moich włosów, następnym razem kupię jakiś inny. Olejowanie włosów nie jest żadną nowością, można to robić różnymi olejkami: rycynowym, arganowym, kokosowym, musztardowym, jojoba, tak jak ja: łopianowym, lub wieloma innymi. Regularne stosowanie olejku na włosy przynosi duże efekty!

Również raz w tygodniu (po olejowaniu włosów) nakładam na nie balsam. Jest on bardzo dobry na zniszczone, rozdwojone końcówki i trudne do rozczesania włosy. Ma on odbudować zniszczone włosy, ja nie mam ani trochę zniszczonych włosów, bo nie używam ani suszarki, ani lokówki, ani prostownicy. Pomimo to, używam tego balsamu, by odżywić swoje włosy. 



Chciałabym Wam jeszcze przedstawić moje nowe odkrycie- stronę http://timeandmore.pl/. Time&More to sklep z doskonałej jakości zegarkami, w różnych stylach, wzorach i kolorach. Mnie najbardziej podobają się zegarki Cluse. Są dostępne w moich ulubionych, pastelowych kolorach i nie są drogie, stanowią świetny dodatek do stylizacji, są bardzo praktyczne i czytelne. Po dokładnym obejrzeniu strony i wszystkich zegarków znalazłam swój ulubiony- Cluse z brązowym paskiem. Wy też na pewno znajdziecie zegarek idealny dla Was lub na prezent dla kogoś bliskiego, ponieważ Time&More ma bardzo szeroki i ciekawy asortyment! Zapraszam Was do przejrzenia ten strony, naprawdę warto! 


Love,
Julia :)

28 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie prezentują się te zegarki i nie miałam styczności z balsamem do włosów, chyba zakupie :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nic z tej firmy nie używałam do włosów.. muszę spróbować. Zegarki są śliczne!
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Co chodzę do rossmanna to kuszą mnie szampony z tej serii, muszę sobie kupić i wypróbować. Co do olejowania włosów to dużo czytałam i również muszę się skusić na to. :)

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gren pharmacy ma świetne, ziołowe kosmetyki do pielęgnacji włosów, bardzo je lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja aktualnie używam szampon garniera i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zegarki mnie urzekły! Prezentują się naprawdę świetnie :)
    Słyszałam już wiele o produktach z tej firmy i może skuszę się na szampon :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna notka , czekam na kolejna:))))
    zapraszam http://plaguee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zegarki, dziekuje za poklikanie:)

    sidhexx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliiiiiiczne zegarki *.* bardzo podoba mi sie Twoj desing :* zapraszam do mnie :* sherwootblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny i inspirujący post! Czekam na więcej, buziaki

    U mnie na blogu relacje z pomorza! Zapraszam
    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post. Używałam tych szamponów, rzeczywiście poprawiły stan moich włosów, teraz jednak przeszłam na inny szmapon :)
    Obserwujemy? Jeśli tak zacznij i napisz u mnie :*
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki i baner z LUCLUC?
    Zapraszam na mojego bloga i zachęcam do komentowania :)
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy produkt :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ -------> Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam takiego samego szamponu ;)

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio mocno zastanawiam się nad zmianą szampony, zainspirowałaś mnie do
    kupna naturalnych kosmetyków do włosów! :)


    Zapraszam do mnie,poklikasz w linki u mnie w poście? Serdecznie dziękuję za pomoc.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam go nigdy :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam firmę Green Farmacy. Ich kosmetyki bardzo pomogły moim niesfornym i zmaltretowanym włosom.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post, przyda mi się to ;) zapraszam do mnie! Mam nadzieję, że jeżeli Ci się spodoba zostaniesz na dłużej :) https://smileelucky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo pierwszy raz widzę tą firmę :D
    Chyba czas wypróbować czegoś nowego hahah :D ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam bardzo podobny szampon do włosów,albo nawet taki sam ,super się sprawdził!
    Miałam po nim mega gładkie włoski :)
    MÓJ BLOG <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Używałam kiedyś tego olejku i niestety u mnie też się nie sprawdził :(

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś również używałam szamponów z tej firmy ;)
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)