środa, 22 lipca 2015

Kolory wakacji

Lato to wspaniały czas bezgranicznego szaleństwa z modą! Czas zmian fryzury, stylu, a w moim przypadku te i wiele innych rzeczy...


W tym roku chyba po raz pierwszy udaje mi się wykorzystywać wakacje w 100%. Jeszcze pod koniec czerwca pojechałam na rekolekcje do małego i uroczego miasteczka w górach. W dniu powrotu od razu wyjechałam na mazury, gdzie nieco się opaliłam i wypoczęłam. Jutro mamy plany pojechać całą rodzinką do parku wodnego. :) Do tej pory w te wakacje zaszło dużo zmian we mnie. Na razie nie chcę wszystkiego wygadać, ale jestem szczęśliwa i mam nadzieję, że w końcu wszystko zacznie się układać. :) Teraz wiem, że zawsze po burzy zawsze nastaje słońce. Oprócz tego zmieniłam nieco swój wygląd. Każdy od czasu do czasu potrzebuje zmian, a wakacje są do tego świetną okazją. Ścięłam grzywkę oraz nieco przyciemniłam włosy. Zazwyczaj farbowałam je szamponetką w kolorze średniego lub jasnego brązu, aktualnie mam na głowie czekoladowy brąz, który bardzo mi się podoba i świetnie się w nim czuje. :) Wszyscy mi mówią, że pasuje mi nowa fryzura i nie będę się kłócić, bo mi również bardziej się podoba od tej, którą miałam jeszcze niedawno. Chyba te wakacje będą wyjątkowo szczęśliwe dla mnie... :) Prawie całe mam już zaplanowane (tak, oto ja. Maniaczka organizacji), najbliższe dni spędzę z rodzicami, a na początku sierpnia jedziemy z dziadkami, Natalką i naszą siostrą cioteczną Mają do Jury Krakowsko-Częstochowskiej, do miejscowości pomiędzy Krakowem a Częstochową (kto by się spodziewał?) :) Mam nadzieję, że podczas tych wakacji nauczę się większej otwartości na nowe znajomości. Przyda mi się. 

Koszula- second hand
Kapelusz- Auchan

Zapraszam do zadawania pytań na moim asku- klik!

Życzę Wam jak najwspanialszych wakacji oraz wielu pozytywnych zmian! :)

Love,
Julia :)

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie ci w tym kolorze I ładna spudnica

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna przemiana! do twarzy ci w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne zdjęcia i fryzura!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Co lubisz robic w wakacje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spędzać jak najwięcej czasu poza domem :)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie ci w tym kolorze, ja z rodziną mamy plany na wyjazd do Energylandii :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne masz plany! :) A nowa fryzura jest dla Ciebie wręcz idealna, świetnie w niej wyglądasz i masz piękne włosy!

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oo zazdroszczę tak pełnych wrażeń wakacyjnych dni! :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna! :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)