czwartek, 25 czerwca 2015

Moja letnia pielęgnacja ciała

Cześć dziewczyny! :)

W kilku prostych krokach przedstawię Wam moją obecną pielęgnacje ciała, która szczególnie latem jest bardzo ważna. Najważniejsze jest to, że kosmetyków których używam jest niewiele i nie są drogie, a za to są moimi ulubionymi i mogę Wam je polecić.

1. OCZYSZCZANIE
Tutaj najważniejsze dla mnie są peelingi. Moje ulubione to Tutti Frutti, które są dostępne w wielu zapachach oraz te z Joanny. Po nich skóra jest bardziej odżywiona i miękka.

Do mycia używam zazwyczaj delikatnych mleczek i kremowych żeli pod prysznic. Moje ulubione to te, które nie podrażniają skóry i jej nie wysuszają. Ważne jest też to, aby produkt był przebadany dermatologicznie i posiadał pH właściwe dla zdrowej skóry.

2. NAWILŻENIE 
W lecie nie potrzeba nam głębokiego nawilżenia, takiego jak w zimę. Bardzo fajnym balsamem, idealnym w ciepłe dni, są balsamy w sprayu. Jest to nowość, lecz coraz więcej takich balsamów wchodzi do polskich drogerii. Mój balsam świetnie nawilża i odświeża! :) Kupiłam go w Rossmannie za mniej niż 9 zł.

Oprócz tego, ostatnio bardzo polubiłam kremy do ciała z Rossmanna. Są dostępne w kilku zapachach. Głęboko odżywiają i nawilżają, oraz odświeżają skórę. Dodatkowo, opakowanie jest duże i starcza na bardzo dużo czasu.

Od kilku miesięcy w mojej kosmetyczce znajduje się także kilka produktów z Eveline. W tym, mój ulubiony jedwab do ciała. Sprawia, że skóra jest gładka i nawilżona. Zawiera drobinki pyłu, które odbijają światło nadając niesamowitego blasku!

3. OCHRONA
Wyjeżdżając na wakacje, nie można zapomnieć o olejku do opalania ciała, i innych kosmetykach do opalania! Są one niezwykle ważne.

4. TRIKI PIELĘGNACYJNE
1. Fajnym sposobem na domowy i naturalny peeling do ciała jest kawa wymieszana z oliwką. Po takim peelingu skóra jest wyjątkowo odżywiona i gładka. :)
2. Jeśli nie macie kawy, wiele dziewczyn poleca taki sam peeling, tylko że z cukrem.
3. Nic tak nie nawilża skóry jak nawadnianie organizmu. Szczególnie w upalne dni, nie zapominajmy o tym!
4. Nie wycierajcie ciała ręcznikiem zupełnie do sucha.



Jak wygląda wasza pielęgnacja ciała? :)

Love,
Julia :)

27 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post :)
    Lato to szczególna pora kiedy trzeba zadbać o skórę :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie uzywam nic z tego, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam kilka kremów nawilżających, masło do ciała, olejki :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling truskawkowy jest świetny <3 Pięknie pachnie :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te małe żele z Joanny są genialne i świetnie pachną! :))
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam żadnego z tych produktów! ;o
    Mam swoje własne, ulubione produkty, które uzywam! ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na posta <3 pozdrawiam <3


    zapraszam do mnie Mój Blog ------> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kiedyś używałam tych peelingów z joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba sobie kupię ten peeling z joanny jeżeli go gdzieś spotkam :)

    babes19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten balsam z Isany świetnie nawilża a do tego kosztuje grosze. Dobrze się sprawdza również jako maska do włosów :)

    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post, moja pielęgnacja wygląda podobnie
    nawet mam te same peelingi :) z tym że mam osobne do
    ciała i twarzy, a twarz pielęgnuję chyba najbardziej :)
    śliczne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Balsam w sprayu? Pierwsze słyszę, ale chciałabym wypróbować :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    Ja uzywam peelingów ale z zupełnie innej firmy
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/ill-never-be-like-before.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam zamiar kupić taki peeling, a ten żel pod prysznic świetnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te peelingi z joanny, świetne są i bardzo ładnie pachną :D

    + Obserwuję
    Zapraszam na konkurs u mnie -> KLIK <-

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja smaruję się tylko balsamem Nivea i myję pomarańczowym żelem z energysource. :d

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam produkty z tutti frutti! Mają genialne zapachy :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia i pomocny post, ponieważ nigdy nie wiem co wybrać. U mnie pojawił się podobny
    Zapraszam do mnie: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post i kosmetyki ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!
    Mogłabyś zagłosować w mojej ankecie na blogu, proszę? :D

    OdpowiedzUsuń
  21. nominowałam cię do tagu, szczegóły u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Peeling w twoim wieku!? Oszalałaś zniszczysz sobie skórę. Zdiecia twoje moim zdaniem są nieładne I niepotrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam wszystkie kosmetyki 'tutti frutti' , szczególnie do użycia zachodzą mnie nieziemski zapach! ;))
    Pozdrawiam
    http://nossoparaiiso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie nie używam takich tanich żeli itp. oprócz tutti frutti, ale nie peelingi. Chcesz zniszczyc sobie skórę! Ale to już twoja sprawa

    OdpowiedzUsuń
  25. polecam Ci jeszcze produkty do ciała z Yves Rocher :)

    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)