niedziela, 12 kwietnia 2015

Postcrossing- pocztówkowe szaleństwo!

Postcrossing to bardzo ciekawy projekt, który niedawno odkryłam. Dzięki niemu możemy otrzymywać pocztówki od różnych ludzi, z różnych zakątków świata. Dobrze wiecie, że uwielbiam pocztówki i od jakiegoś czasu je kolekcjonuję, a od miesiąca moja kolekcja się powiększa. :) Świetny sposób na poznanie ciekawych miejsc na świecie i ludzi o podobnych zainteresowaniach. Ćwiczymy też w ten sposób pisanie w języku angielskim. 
W jaki sposób to działa? Po zarejestrowaniu się na stronę Postcrossing i uzupełnieniu informacji o sobie, możemy wylosować maksymalnie pięć adresów. Wraz z adresami losuje nam się unikalny numer pocztówki. Jeśli nasza pocztówka dojdzie, osoba która ją otrzyma za pomocą tego kodu będzie mogła ją zarejestrować, a nasz adres pojawi się jako następny do wylosowania przez osobę która chce wysłać pocztówkę. Za każdą wysłaną przez nas pocztówkę otrzymamy minimum jedną w zamian. Więcej informacji znajdziecie tutaj. Jeśli macie jakieś pytania na ten temat, piszcie do mnie na fb lub anonimowo na asku. :) 


Love,
Julia :)

8 komentarzy:

  1. Śliczna jesteś! Świetne zdjęcia :) Stylizacja tez mega!

    Mój Blog♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Postcrossing super sprawa, bawiłem się w to kilka lat temu, dopóki wysłanie pocztówki kosztowało 3zł, a nie, jak teraz, 5... Do teraz pamiętam jedną paczkę z Chin, w której dostałem z 10 pocztówek i życzenia z okazji nowego roku: może to wtedy zaczęła się moja miłość do Chin? Albo gościa z Serbii.

    Gdzie w Polsce masz takie pięknie kwitnące wiśnie?

    Zapraszam do mnie, gdzie możesz poczytać o moim życiu w Chinach: http://worekryzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sprawdzałam stronę nieraz, zarejestrowałam się chyba nawet, ale jednak nie podjęłam udziału :D

    Sali Zaprasza--Kliknij♥

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna akcja, może kiedyś się zarejestruję na tej stronie, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny portal!
    PS: Wysokie skarpety do niskich trampek to nie jest fajny look :/

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm coraz bardzie myślę o udziale w tym :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne ciekawe zajęcie, może jakbym wiedziała o tym kilka lat temu :)
    Śliczne zdjęcia:)

    http://mitt-nye-liv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny projekt, może w wakację do tego dołączę!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)