piątek, 20 marca 2015

Zaćmienie słońca

Cześć :)
Dzisiaj przed jedenastą cała Polska oglądała zaćmienie słońca. My z Natalką wyszłyśmy na dwór i oglądałyśmy wszystko przez kliszę, była zachwycona i bardzo jej się podobało :) Było bardzo śmiesznie, obcy ludzie podchodzili do nas i pytali, czy mogą zobaczyć. Nawet panie z salonu kosmetycznego do nas wybiegły. ;) Następne takie zaćmienie będzie dokładnie za jedenaście lat, czyli w 2026 roku.Kto z Was oglądał? :)
Oprócz tego, we wtorek ścięłam włosy. Tak, moje długie włosy zostały skrócone do ramion. Następnym razem postaram się coś o tym napisać. :) 

Love,
Julia :)

13 komentarzy:

  1. też oglądałam z balkonu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety w czasie zaćmienia byłam u lekarza na pobieraniu krwi, jakiś pech jeszcze mnie spotkał i w żaden sposób pani nie mogła się wkłuć! :(
    Pokaż koniecznie włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przegapiłam xd świetne zdjęcia :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tego zaćmienia w ogólnie nie widziałam, siedziałam na lekcjach. ;-;

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie widziałam, jakoś mnie to nie zaiteresowało na tyle, aby bić się w szkole o okulary ;/

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja widziałam na przerwie w szkole, na wf i na matematyce :P

    OdpowiedzUsuń
  7. też patrzyłam ale przez okulary i potem mnie oczy bolały hahah :P OBSERWUJE:*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety ja nie widziałam, bo leżałam chora w łóżku :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Też patrzyłam, nawet mam kilka zdjęć :))

    http://alices--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka slodzinka:) Ja nie widzialam niestety:( xx ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też przez teleskop oglądałam zaćmienie słońca :) Fajne przeżycie, chociaż według mnie wyglądało to jak księżyc nocą. :) Jaka słodka <3

    Zapraszam do nas :)
    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez mialam okazje zobaczyc zacmienie i to nie pierwsze w zyciu ;)
    Zapraszam tez do mnie....mam nadzieję, że mnie jeszcze pamiętasz, zaczęłam nadrabiać zaległości i musiałam do Ciebie napisać :) www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)