środa, 4 marca 2015

Czas dla mnie

Cześć! :)
Właśnie znalazłam czas dla siebie, więc postanowiłam zrobić dosyć luźny post. Jest to tag "Czas dla mnie". :)

1. Co oglądasz lub czytasz podczas "czasu dla siebie"?
Najbardziej lubię oglądać seriale, zawsze jest to fajny pomysł na spędzenie długiego wieczoru. Oczywiście nie może zabraknąć kubka ciepłej herbatki! :) 

2. Co masz na sobie podczas "czasu dla siebie"? 
Zwykle są to wygodne i ciepłe ubrania, obowiązkowo grubaśne skarpetki i kocyk. 

3. Jakich produktów kosmetycznych używasz, gdy masz czas dla siebie? Co robisz podczas czasu dla siebie?
Uwielbiam pięknie pachnące balsamy, mój ulubiony to ten o zapachu słodkiego cappucino i tiramisu. :) Jest cudowny! Nie może też zabraknąć relaksującego peelingu i orzeźwiającej soli do kąpieli.:)

4. Aktualnie ulubiony lakier do paznokci?
Ostatnio polubiłam wszelkie odcienie zieleni, takie jak limetkowy czy turkusowy. 

5. Coś do picia i do jedzenia w chwilach relaksu?
Cappucino to podstawa, najlepiej czekoladowe lub śmietankowe. :) Czasem mam większą ochotę na herbatę, bardzo lubię owocowe, na przykład o smaku owoców leśnych. Jeśli chodzi o jedzenie- częściej niż czekolada są to owoce. 

6. Aktualnie ulubiona świeczka?
Można powiedzieć że kolekcjonuję świeczki zapachowe. :D Zdecydowanie moje ulubione to te o zapachu pomarańczy oraz waniliowe. 


7. Czy kiedykolwiek spędzałaś swój wolny czas poza domem?
Prawie codziennie wychodzę na dłuższe spacery. :) 

8. Czy kiedykolwiek poszłabyś do kina sama?
Nigdy nie byłam sama w kinie, ale jeśli spodobałby mi się jakiś film, nie miałabym problemu pójść do kina sama. 

9. Najlepszy sklep online?
Nie kupuję nic w internecie, ewentualnie przeglądam strony sklepów z ubraniami. 

10. Dodaj coś od siebie. Co jeszcze robisz podczas czasu dla siebie?
Nie może tu zabraknąć zakupów! :) Przyznajcie się, każda z nas kocha chodzić na zakupy. :) 

Love,
Julia :) 

5 komentarzy:

  1. świetny tag! ja w wolnym czasie oglądam filmy, czytam książki, chodzę na spacery, no i oczywiście zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zamiast grube skarpetki sa dlugie skarpetki, haha:D nie widzialam jeszcze takiego tagu, swietny!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie posty zarówno jak i Twojego bloga kochana :)
    pozdrawiam cieplutko :*
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. długie spacer.. <3
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)