niedziela, 25 stycznia 2015

Odnajdź swoją pasję

Pasja... Czym dla mnie jest? Czymś, co wykonuję w wolnej chwili, co chcę doskonalić, robić w przyszłości. Czymś, co oddziela mnie od nudnej rzeczywistości i pozwala na oderwanie się od obowiązków. Możesz mieć wiele pasji, wiele rzeczy, które naprawdę kochamy robić i poświęcamy im każdą wolną chwilę. Trzeba je tylko odnaleźć...
Moją pasją jest rysowanie. Dlaczego? Rysuję mniej-więcej od roku. Nie znam nawet dokładnych dat moich pierwszych rysunków, ponieważ na początku pisałam sam rok. Rysowałam coraz częściej, zaczęłam się tym interesować i codziennie poznawałam nowe, przydatne techniki. Moje prace nie są doskonałe, rysuję dla siebie i dopiero się uczę. Moją pasją mogę też nazwać fotografię. Mimo że nie mam żadnego profesjonalnego aparatu, bardzo lubię robić zdjęcia. Często wychodzę na dwór i fotografuję wszystko co mnie zainspiruje! :)

W końcu spadło trochę śniegu, więc wyszłam dziś na krótki spacerek. :) Cieszę się, że zima w końcu do nas zawitała i mam nadzieję, że zostanie na długo. :) Uwielbiam chodzić na takie spacery! ;) 

Love,
Julia ;)

13 komentarzy:

  1. Moją pasją jest blogowanie od ponad roku, ale także niedawno zaczęłam interesować się modą oraz modelingiem. Nawet muszę się przyznać, że chciałabym kiedyś spróbować pójść w stronę modelingu.
    http://mycrazytwistedworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją pasją też jest fotografia! Ale rysować nigdy nie umiałam:(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne rysunki, ja też kiedyś rysowałam, ale od czasu kiedy jestem na studiach jakoś to zaniedbałam, pozostała mi tylko teczka z rysunkami, których raczej nigdy nie wyrzucę, choć są amatorskiej jakości hihi;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie ryzujesz ;) A niedługo będzie jeszcze ładniej, na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże , jakie piękne malunki^^
    Bardzo podoba mi się Twój blog! Co byś powiedziała na wzajemną obserwację, jeśli spodoba Ci się mój? ^^
    Jeśli tak, to daj znać u mnie, 102% uczciwego rewanżu!
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię rysować, to świetne zajęcie na nudne lekcje :d Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo motywujący post ;))
    Dobrze, że potrafisz robić świetne zdjęcia nawet bez profesjonalnego sprzętu! Niektórzy posiadają lepsze aparaty, ale co z tego jeśli nie potrafią nim zrobić zdjęcia?

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie rysujesz, zapraszam do mnie, też rysuję :)
    zuzanvx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Również uwielbiam rysować, jednak muszę przyznać, że bardzo to zaniedbałam. Czas wziąć się w garść i rozpocząć na nowo. Świetne prace ;))

    luvkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne rysujesz :)
    I ogólnie bardzo fajny blog.

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba zwierzęta ci ladnie wychodzą xd

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle notka ciekawa i pełna inspiracji! Czekam na więcej! Buziaki

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)