niedziela, 4 stycznia 2015

Naturalnie

Cześć! Nie wiem, czy jeszcze pamiętacie, ale niedawno zapowiedziałam że napiszę post o tym, co sobie uświadomiłam podczas wyjazdu z Oazą. Tak więc, zacznijmy od początku...
Na początku grudnia wyjechaliśmy do Choszczówki. Wyjazd był bardzo fajny, żałuję, że tak szybko te trzy dni minęły. Jedno z zadań zaczęliśmy od podzielenia się losowo w pary. Polegało ono na tym, że przez pół godziny jedna z osób miała zawiązaną chustkę na oczach. Potem była zmiana. Celem tego zadania było to, abyśmy nauczyli się "być czyimiś oczami". Zupełnie przez przypadek zmieniłam swoje nastawienie do pewnej rzeczy... Kiedy ja z Sylwią miałyśmy się zamieniać, zdjęłam chustkę i byłam cała w tuszu do rzęs. Poprawiając makijaż Sylwia powiedziała do mnie "bez tego też jesteś piękna". I od tamtej pory się nie maluję, ani trochę. 
Najpiękniejsze jest naturalne piękno. W tej "masce" nie było widać mnie taką, jaką jestem naprawdę. Pewnie większość dziewczyn powie, że bez makijażu są brzydkie. Przyznam, że ja na początku też się dziwnie czułam. Ale, czy nie szkoda wam cery? Zrozumiałam, że nie jest mi to potrzebne. I dobrze się z tym czuję. Jest mi o wiele lżej, po za tym nie muszę wstawać pół godziny wcześniej żeby się pomalować. :D Nie mówię, że lekki makijaż jest zły. Ale jak patrzę na moje młodsze koleżanki w mocnym makijażu, lub na blogerki, szczególnie te znane, które są w stanie poświęcić skórę dla zdjęć, jest mi po prostu słabo. To wcale nie wygląda dobrze... 

Bluzkę, którą mam na sobie znalazłam pod choinką. :)

Love,
Julia :)

11 komentarzy:

  1. dzisiaj młode dziewczyny chcą się postarzeć makijażem, a potem będą chciały być młodsze...
    ja też nie używam żadnych kolorowych kosmetyków, naturalne jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty zawsze wyglądasz świetnie <3 Bez make-up jeszcze piękniej.


    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi makijaż jest potrzebny, bez tego wyglądam jakbym dopiero wstała, serio. ale wiem, co przez to chciałaś przekazać. Fajna notka! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez rzadko się maluję. a po co.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze jest być naturalną, naturalność jest piękna ! Śliczna ta bluza <3
    http://zulka-zuuulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój aparat nie ładnie rozmazuje twarz, co niezbyt też ładnie się prezentuje. Fajny post :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niestety, muszę przyznać że zanim dodałam je na bloga były bardzo dobrej jakości. Nic nie poradzę :/

      Usuń
  7. Fajnie wyglądasz :3 Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się nie maluje wcale

    - - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko szkoda że malujesz powieki w trzech kolorach taka naatuutalnaa? I nierozsmarowany fluid

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)