niedziela, 21 grudnia 2014

W oczekiwaniu na...

Cześć :)

Zapowiedziany ostatnio post przekładam na inny termin. Czy latając po sklepach nie zapomnieliście, czyje urodziny będziemy niedługo świętować? Czy pamiętacie jeszcze, na kogo czekamy? Nie, nie chodzi mi o Św. Mikołaja. Trochę dziwnie się czuję czytając wish listy na niektórych blogach. W końcu to nie jest najważniejsze w święta Bożego Narodzenia... Ja najbardziej nie mogę się doczekać przygotowywania dwunastu potraw, pasterki, spotkania z rodziną i kolędowania. Niedawno robiłyśmy z Natalką pierniczki na choinkę, która od wczoraj stoi ozdobiona w naszym domu. 

Wczorajszy wieczór spędziliśmy na oglądaniu pięknych, ozdobionych, warszawskich ulic. Pospacerowaliśmy trochę po Łazienkach. Są tam śliczne ozdoby. Pomysłowe, wcześniej nie widziałam czegoś takiego. Zachęcam Was do takiego spaceru, szczególnie wieczorem! ;) 

Jest to mój ostatni post przed świętami, więc chciałam przypomnieć o moich starych, świątecznych postach DIY: Płatek śniegu origami oraz jak złożyć serwetki- kwiatki. Przy okazji złożę Wam też życzenia, abyście te święta spędzili w ciepłej, rodzinnej atmosferze, w zgodzie i w miłości. Spełnienia wszystkich marzeń, dużo radości i uśmiechu.

Życzy Julia :) 

14 komentarzy:

  1. Rzeczywiście bardzo pomysłowe ozdoby :) W moim mieście nie ma co marzyć o czymś takim :/
    Fajny blog:) Zapraszam do mnie ;)
    http://twofriendstwoworlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. w moim (dużo mniejszym) mieście też jest pięknie oświetlony rynek. :3
    A przed chwilą skończyłam robić pierniczki, haha <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Brakuje mi tylko sniegu w te swieta, ale to juz nie pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry post Wesołych Świąt i SZczesliwego nowego roku

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. wesołych i spokojnych świąt życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post, takie klimatyczny :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! ♥ + życzę Wesołych Świąt !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych świąt! :)
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia a ty jesteś piękna! <3
    Obserwuję!
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia fantastyczne,typowo świąteczne!

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com ~ zapraszam serdecznie
    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta choinka nie jest z naszego domu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne dekoracje świąteczne! <33

    WESOŁYCH ŚWIĄT!

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy blog :) zapraszam do mnie:
    http://truskawkowypotworek.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co wchodzę na blog to o pierniczkach. Taką ochotę mi robicie ♥

    http://allexandrablog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się, bardzo pomysłowe :)

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥
    Mój blog - klik!

    Mogłabyś poklikać w banner na moim blogu, z góry dziękuję ;*

    Z okazji zbliżającego się Sylwestra, życzę Ci:
    Szampana piccolo, (haha)
    Brokatu na czoło,
    Uśmiechu na twarzy,
    Szampańskiej zabawy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)