środa, 31 grudnia 2014

Podsumowanie 2014

Witajcie Kochani w ostatni dzień w tym roku! Już na początku chcę Wam życzyć, aby nadchodzący rok 2015 był jeszcze lepszy od tego i aby spełniły się wasze marzenia. Miłej zabawy sylwestrowej! :)
Dla mnie ten rok był bardzo dobry. Skończyłam szkołę podstawową i poszłam do gimnazjum, do zupełnie innego otoczenia. Poznałam nowych znajomych z Oazy oraz przyjaciółkę Weronikę. Osiągnęłam najwyższą średnią z ocen (4,73) do tej pory. Również mój blog się bardzo rozwinął w tym czasie, wysoko wzrosły statystyki i liczba stałych czytelników. Na ten moment liczba wyświetleń bloga wynosi ponad 56.500, a liczba obserwatorów prawie 470. To duże osiągnięcie, ponieważ jeszcze niedawno (dokładniej w czerwcu) organizowałam konkurs z okazji 400 obserwatorów. Jestem bardzo zadowolona. :) Dziękuję! :) 
Od kilku dni coraz częściej słyszę, co inni ludzie postanawiają sobie na nowy rok: rzucam palenie, zaczynam regularnie ćwiczyć i przechodzę na dietę... Ja mam trochę inne postanowienia na ten rok. Przede wszystkim chciałabym być pewniejsza siebie, częściej się uśmiechać i być po prostu lepsza we wszystkim co robię. Chciałabym też bardziej zadbać o bloga i częściej się tu pojawiać. Sylwestra spędzę ze znajomymi u mojej koleżanki Magdy. Jakie Wy macie plany i postanowienia? ;)


Love,
Julia :)

11 komentarzy:

  1. Ja postanowień nie mam, mam cele za to, które mam nadzieje zrealizuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czesciej sie usmiechac, tak! :)
    Szczesliwego♥!

    feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się Twoje postanowienia, kształcenie duchowe :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam, www.avi-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować te plany :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń

  5. no to mamy chyba te same postanowienia (pkt 3), szczęśliwego nowego roku życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję średniej i również ci życzę udanego sylwestra ! :)

    http://zulka-zuuulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post i szczesliwego nowego roku

    - http://laninatosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne plany na Nowy Rok! Obyś spełniła je wszystkie! :))
    Pozdrawiam!
    ooo-mini-kaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia :) wierzę że ci się wszystko spełni " z wszystkiego można się cieszyć jeśli tego bardzo pragniesz zapamiętaj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne postanowienia ♥

    Zapraszam, nowy post na blogu (najlepsze wspomnienia z Londynu) ;>
    http://us-life-us-photos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. supcio postanowienia!
    zapraszam na mój blog! :) - http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)