sobota, 13 grudnia 2014

Moje Mikołajki 2014

Hej ;)

Mikołajki minęły dokładnie tydzień temu. Jak je spędziliście? Ja na tamten weekend wyjechałam z Oazą do Choszczówki. Bardzo fajna okolica, spokojna. Fajnie że mogłam tam pojechać właśnie ze swoimi przyjaciółmi. Były fajne zabawy, najbardziej podobała mi się ta, w której jedna osoba z pary miała zawiązane chustką oczy i mieliśmy sprzątać po obiedzie, a druga grupa grabiła liście na podwórku. Całe szczęście, że byłam w parze z Sylwią, przynajmniej nie oberwałam grabiami. :p Potem zamieniłyśmy się i wyszłyśmy na spacer. Podczas tej zabawy uświadomiłam sobie jedną rzecz, ale o tym dokładniej powiem w następnym poście. Ogólnie było dużo śmiechu, chciałabym pojechać na taki wyjazd jeszcze raz. 


Love,
Julia :)

20 komentarzy:

  1. Bo z przyjaciolmi wszedzie najlepiej: )

    feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post fajne zdjencia jak zawsze

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ich jakoś nadzwyczajnie nie spędziłam, szczerze to wogóle nie czuję świąt.
    Jeśli masz chęć oraz czas to zapraszam do mnie! ♥
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie chwile z przyjaciółmi - najlepsze! ;)

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w Mikołajki nic nie robiłam ciekawego. Ładne zdjęcia i wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też chodziłam na oaze ale musiałam zrezygnować z braku czasu :( ja spędziłam mikołajki leząc chora w domu -.-
    + Czy mogłabyś wpaść do mnie miałam długą przerwę w blogowaniu gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno zaobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja Mikołajki spędziłam na zawodach karate :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja byłam z mamą na zakupach haha :)
    przypominam iż zmieniłam adres bloga z soooooooooswagkocie.blogspot.com na karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja swoje mikołajki spędziłam ze znajomymi na dworze :))

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciesze sie ze milo spedzilas czas !
    Ladne ozdoby !

    Wesołych świąt - Carly blog

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju musialo byc wspaniale!:*
    Weż udział w najlepszym konkursie świątecznym!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To fajnie, że miło spędziłaś czas :)
    http://blog017.blogspot.com/
    Jeśli spodoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. super, że należysz do oazy :)

    pozdrawiam
    creativamente

    www.creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega fajnie że macie takie wyjazdy :D
    fajne bombki :>

    mój blog ->KLIK<-

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)