sobota, 15 listopada 2014

Nivea Fruity Shine- recenzja

Cześć ;)
Niedawno znalazłam w Rossmanie dwie szmineczki Nivea Fruity Shine o smaku wiśni. Jest to nowość, ponieważ do niedawna dostępny był tylko smak truskawki. Teraz można kupić także o smaku arbuza oraz brzoskwini. :) Te pomadki świetnie nawilżają usta, mają cudowny, owocowy zapach i soczysty kolor. Wiśniowa barwi usta na ciemny, chłodny róż. Chronią usta przed wysuszeniem oraz długo się utrzymują. Razem z Natalką planujemy wypróbować wszystkie, ale w pierwszej kolejności wiśniową i arbuzową. :)

Cena: 7,49 (kupiłam w zestawie za ok. 14 zł.)
Gdzie można kupić: Rossman
Moja ocena: 4,5/5
Ocena Natalki: 4/5


Love,
Julia :)

13 komentarzy:

  1. uwielbiam wszelkiego rodzaju pomadki ochronne :)

    ps. pod koniec postu miało być arbuzową czy wiśniową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, trochę niezrozumiale wyszło... Chodziło o to, że tuż po wiśniowej kupimy arbuzową. :) Już poprawiam, dziękuję! ;)

      Usuń
  2. szkoda ,że umknie w angli cieszko dostac je

    zapraszam - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam tej pomadki, uwielbiam zapach wiśni ♥
    Myślę, że sobie ją zakupię :D

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze ja tez bym taka kupila.. :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Baby lips mi się nudzą, więc pora wrócić do dobrych pomadek od Nivea. Wiśniowa musi pięknie pachnieć :)

    xoxo
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda mega smacznie! Już wyobrażam sobie jej zapach :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam :)
    Ale wydaję się być całkiem ok!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/11/dark-docen-to.html
    Zapraszam na post tematyczny :) Każdy komentarz i obserwacja motywują do dalszej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  8. wczoraj kupiłam, ale truskawkową. ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam arbuzową ale i tak świetna *obs*http://addmetoyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog ! ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? I na pewno nie ostatni :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze wiedzieć, że są nowe pomadki, bo bardzo lubię Niveę :)

    Giveaway YOYOMELODY – Win a $50 gift card!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam taką zamiar kupić dziękuje za post o tym.
    Zapraszamy Blog!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)