środa, 1 października 2014

Październikowe przemyślenia

Hej :)

Zbliża się halloween, w związku z tym chciałabym napisać kilka słów, co myślę o tej całej imprezie. Październik to piękny miesiąc, deszczowy, ale kolorowy. Niestety jest jeden taki dzień, który zupełnie psuje mi humor. Tak, chodzi o halloween. Przyznam, że jeszcze dwa lata temu się w to bawiłam, chodząc po mieszkaniach sąsiadów i zbierając cukierki, wycinając dynię. Śmiałam się z katechetów, którzy ostrzegali nas przed tym dniem. Ale zrozumiałam. Co tak naprawdę nie podoba mi się w tym dniu? Duchy, wampiry, i ta cała reszta... A dzień potem? Ważne dla mnie święto, w którym cała rodzina spotyka się i idziemy odwiedzić tych, których już z nami nie ma. To niedojrzałe, jednego dnia bawić się, w jakieś pogańskie zabawy, a drugiego iść do kościoła, na cmentarz, i mówić, że to była tylko zabawa. Coraz częściej widuję na różnych blogach konkursy halloweenowe, pomysły na makijaż itd. To skłoniło mnie do napisania tego posta. Mam nadzieję że ktoś się nad tym poważnie zastanowi, że dzięki mnie ktoś zrozumie czemu ja co roku piszę o tym samym problemie. 


Love,
Julia :)

42 komentarze:

  1. Ja tam halloween lubię i zawsze dobrze je wspominam ^^ Dla mnie życie jest za krótkie aby żyć w wiecznej żałobie tym bardziej, że to bliskim nam osobą życia nie przywróci ;) Jako ateista tym bardziej nie widzę przeszkód by raz w roku przebrać się w stroje, zbierać cukierki i oglądać horrory z przyjaciółmi xD Nikomu krzywdy tym nie robię ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęciaa!! Super blog♥
    Zapraszam również do mnie sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne masz włoski :)

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/09/sia-marzen.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia:) Masz piękne, długie zdrowe włosy. Zazdroszczę:)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://suzies-drawings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie obchodze tego święta,ale nie mam nic przeciwko niemu:)

    Mogła byś poklikać w linki i baner sheinside na moim blogu?
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. co do tego ^^ masz rację! Mimo to w moim województwie nie obchidzi się jakoś szczególnie ,,haloween'' ale uważam to po prostu za miłe spędzenie czasu:) cudowne zdjęcia!

    Zapraszam, Obserwuję i Pozdrawiam♥
    http://olczblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny kolor sukienki!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, post świetny jak zawsze! ♥

    Pozdrawiam gorąco!
    Mój blog (klik)!

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie masz rację, ale halloween to także miłe spędzanie czasu. :) Ja mieszkam w Anglii i tu Halloween jest popularne. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż,masz rację,ale ja jako na przykład można powiedzieć "pół" ateista nie widzę przeszkód by urządzać tego typu rozrywki na blogach oraz w otoczeniu. Po prostu życia zmarłym niestety nie przywrócisz,a ty sam musisz to życie wykorzystać w stu procentach i optymistycznie patrzeć na świat.
    Mimo to,masz dużo racji,ja tego święta co prawda nie obchodzę i nie chodzę po domach ale za to lubię w internecie widzieć konkursy z tej okazji.

    ♥KAAYA-BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życia zmarłym nie przywrócę, ale pomimo to szacunek im się należy...

      Usuń
  12. Ja w halloween idę do koleżanki spać to tak właściwie nie obchodzę tego święta <3
    Link: http://bengbengforyou.blogspot.com/2014/10/style-in-hair.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie obchodze tego swieta ;)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznijmy od tego, że to nie jest święto chrześcijańskie...

      Usuń
  14. ja to niby rozumiem i rozumiałam już dawno... ale nadal jestem w przekonaniu że to tylko zabawa, nie wierzę w to i wgl... więc nie widzę nic w tym złego :) w innych krajach jest to święto dozowlone i na drugi dzień również idzie się na cmentarz..
    jestem osobą wierzącą i praktykującą, ale z jednym- właśnie tym przekonaniem się nie zupełnie zgodzę
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne zdjęcia, masz śliczny uśmiech :)

    Mogłabyś poklikać w linki pod tym postem, byłabym bardzo wdzięczna :) http://l0velymee.blogspot.no/2014/09/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia :)
    http://by-sandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja akurat obchodze halloween ,ale ja praktycznie chodze po to by dostać słodycze. Mi to święto nie przeszkadza.

    http://weronika-chojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2014/10/autumn.html
    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w link do kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja będąc katoliczką mam coś przeciwko, nigdy nie obchodziłam halloween i nie mam zamiaru, widzę, że ktoś się ze mną chociaż trochę zgadza :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny pomysł na post. :) Masz prześliczny uśmiech, świetne zdjęcia. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet jak bym chciała to nie da się nie obchodzić Hallowenn. Ludzie, domy kultury, biblioteki, szkoły narzucają nam obchodzenie tego święta poprzez konkursy, zabawy, imprezy itp.

    Ładne zdjęcia!

    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja halloween nigdy nie obchodziłam i nie zamierzam. Nie widzę w sumie żadnego sensu w przebieranie się za szkielety, duchy...

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja nigdy nie obchodziłam halloween, w sumie nawet nie miałam z kim, bo nikomu się nie chciało haha :)

    macdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. masz piękne włosy !!
    http://gold-cherry-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Według mnie Halloween nie jest złe jeżeli stosujemy je z umiarem. Wiadomo że następnego dnia idziemy do kościoła.
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nigdy nie obchodziłam halloweenu ,cudowne włosy ;3
    http://ariee-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Właściwie w polsce nie za bardzo obchodzi się halloween, nie jest to w końcu nasze święto. Zgadzam się jednak z tym co powiedziałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze oglądałam filmy w hallowen ;)
    Zapraszam do mnie
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam identyczne zdanie na temat Halloween. Tylko mnie ono nigdy nie kręciło, dynie itd.. to nie było dla mnie i nigdy tego nie uznawałam. Odkąd usłyszałam pewną historię, to jeszcze bardziej nie lubię tego dnia itd. :)
    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja lubię ten dzień tylko z jednego powodu, ponieważ fajnie spędzam go z przyjaciółmi :)

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz przecudne długie włosy też bym chciała takie mieć :)

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak Ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Też kocham reggae ^^
    Będzie mi miło jak skom. mój wpis albo mnie zaobserwujesz :) ja już to zrobiłam :3
    http://allnight96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie mam nic do halloween, ale sama nie obchodzę tego święta ;) Jak ktoś chce to niech się przebiera, mi tam wszystko jedno

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne zdjęcie ja osobiscie nie obchodze Hallowen wole nasz polski dzień zmarłych.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdjęcia cudowne,oby tak dalej :)
    powodzenia i zapraszam ponownie do siebie
    jestemnatasza.blogspot.com
    miłego dnia,i dużo słońca życzę. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)