sobota, 27 września 2014

W poszukiwaniu jesieni

Hej Kochani! ;)

Nie mogę się jeszcze przyzwyczaić do codziennego wstawania o szóstej, zakładania na siebie ciepłych swetrów, coraz częstszych deszczów i tej nieciekawej pogody. Wczoraj wracając z oazy poznałam przemiłą Kasię, było mi tak zimno że wracałam w jej płaszczu. :) Okropnie zmarzłam! W sumie nic dziwnego, bo założyłam na siebie tylko cieniutki sweter. Dzisiaj też pogoda nie była za ciekawa. Ale za to jak kolorową, wczesną jesień mamy w tym roku! Na zdjęciach mam płaszczyk mojej mamy, bo jak się okazało nie mam nic idealnego na jesień do założenia. Jak Wam się podobają zdjęcia? :)

Miłej niedzieli! ;)
Julia

11 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia - naprawdę :) a najbardziej podoba mi się ta mała blondyneczka w niebieskich okularkach :D W ogóle dopiero dzisiaj znalazłam Twojego bloga i po przejrzeniu stwierdzam, że na pewno będę tu zaglądać częściej :) najbardziej podobają mi się posty w zakładce DIY :D
    PS. Słodki jest ten króliczek na samym dole:D

    Pozdrawiam - Kasia:)

    www.maciej-stuhr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladne :))
    feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądacie :)
    monondeefou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia. Urocze maluchy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie słodziaki na tych zdjęciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny płaszcz! :)

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny płaszczyk, powinnaś sprawić sobie podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia, taki jesienny klimat ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)