sobota, 13 września 2014

Tak, jestem dzieckiem!

Cześć ;)

Opowiem Wam historię. Niedawno byłam z mamą, i Natalką na basenie. Wchodząc, przy bramce zatrzymała nas pani, zapisując coś na kartce. Powiedziała pod nosem "Dwie dorosłe i jedno dziecko...". Na dodatek kiedy mama wszystko wyjaśniła, patrzyła się na mnie z wielkimi oczami, i zapytała "która to ta dorosła?". Czy ja naprawdę wyglądam na starszą niż jestem? Coraz częściej mnie to spotyka. Ale przyzwyczaiłam się już do tego. Jeszcze w podstawówce małe dzieci mówiły do mnie "Proszę Pani". 
Od początku września należę do Oazy- młodzieżowej grupy parafialnej. Wspaniałe spotkania, fajni ludzie. Spotkania odbywają się w piątki, więc jak na razie byłam tylko na dwóch. Wczoraj komuś powiedziałam że dostałam się do dobrego gimnazjum, to był szok dla wszystkich. Podobno wyglądam na trzecią liceum, haha. :) Ale co tam, mam nadzieję ze to nie zepsuje moich relacji z innymi bo już nie raz tak było. Ja jeszcze jestem dzieckiem i nie chcę tego ukrywać, to że wyglądam doroślej i czasem zachowuję się poważnie nie znaczy że jestem dorosła. Mam dopiero trzynaście lat!


Love,
Julia :)

26 komentarzy:

  1. Świetny post i fajne zdjęcia :D


    http://oligatorekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ugh, od dawien dawna mam ten problem. Zawsze wyglądałam na starszą od rówieśników i nawet tych starszych ode mnie. Do dziś mam w pamięci sytuację, gdy miałam 12 lat i byłam na kolonii. Byłam w grupie dziewczyn z mojego rocznika - '99, i poszłyśmy na lody. Do wszystkich sprzedawczyni zwracała się "co podać? co ci podać?", tylko do mnie "co dla pani?". Nie powiem, są sytuacje, kiedy mój wygląd działa na moją korzyść albo mi się to podoba jako takie jakby wyróżnienie - zachowuję się dojrzalej i nie wyglądam na te naście lat, więc dorośli nie unikają mojego towarzystwa.
    Ile razy to się zdarzyło, że jakiś wujek, który dawno mnie nie widział, stwierdzał, że niedługo będę szła do ślubu. Ile to razy dalsi krewni lub jacyś starsi znajomi proponowali mi alkohol etc. Ile to razy mój nauczyciel instrumentu myślał, że ja zaraz maturę będę pisać czy zdawać prawo jazdy...
    Uwierz mi, mimo 15-tu lat na karku, nie zachowuję się jak większość dziewczyn w moim wieku, to jest nie ciągnie mnie do używek, udawania wielce dorosłej czy wulgarnego zachowania i pokazywania "jaka to ja nie jestem".
    Cóż, ale to takie geny - rodzice wysocy, a więc i ja wysoka. Często poważna (czyli bez uśmiechu), w ubraniach o stonowanych barwach i fasonach... Nic dziwnego, że ludzie mnie postarzają. Chociaż już coraz rzadziej, na szczęście. Ale tych uprzejmości "proszę pani" nie cofnę.

    Co do Ciebie, faktycznie, na tych zdjęciach nie wyglądasz na 13 lat, a przynajmniej na 16 ;)

    Rany, ale się rozpisałam! Nie musisz tego wszystkiego czytać ;d
    Trzymaj się,
    Julia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie też wyglądasz na starszą :D
    Zawsze chciałam wyglądać na starszą, bo jestem zbyt dojrzała jak na swój wiek .. :p

    everything-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety znam ten ból :( Nie zdarza się to jakoś często, ale nie jest to dla mnie zbyt miłe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wyglądam na pięciolatka, a mam 12. W każdym razie mam ten sam problem tylko, że ty wyglądasz na 3 gimnazjum ;)

    natalia-lena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech... Znam to uczucie. Według mnie trzecia liceum to przesada!

    julcia-blog-dont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. heh, świetne zdjęcia i racja wyglądasz na starszą
    http://klaudiamikulak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wyglądam za to na młodszą i w sumie nie przeszkadza mi to ;)

    miimbla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie wyglądasz na 13, ewentualnie 15 lat ;) ... ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Na 3 liceum to może nie aż tak staro, ale na 16 latke to tak :)

    wszystkoinic-bywampir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak sobie pooglądałam Twoje zdjęcia i według mnie wyglądasz na 16, ale za to moja mama:
    Ja: Mama, na ile lat wygląda ta dziewczyna?
    Mama: hmm... 13
    Ja: Skąd wiesz?
    Mama: Jestem pielęgniarką
    haha xd

    Obserwuję i zapraszam!
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi zawsze nie wierzą,że mam 18 lat ,bo wyglądam im na 16 i to dziwne niby fajnie ze wygladam na młodszą ale chciałabym wyglądać na swój wiek :)

    sushi-natka.blogapot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. hej , świetny post i oczywiście blog , czy mogłabyś zajrzeć do mnie dopiero zaczynam . Gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno to poprawię i zaobserwuję na stałe
    http://diffrentcholy.blogspot.com/ + jejciu wyglądasz na 16 lat *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem strasznie niska i być moze to spraiwa , że ludzie mają mnie za młodszą , ale gdy spojrzą na twarz to od razu to cofają ;)
    Zapraszam do mnie
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja pomimo tego że niedługo będę miała 16 lat, ludzie mi dają 12, zwłaszcza gdy jestem bez makijażu :/

    Zapraszam do mnie :)
    http://flowers-demons.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi często też dają więcej lat niż mam :)) Ładne zdjęcia :*

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :))
    Jeśli to nie jest żaden problem, proszę o poklikanie w linki :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne zdjęcia! ♥
    Ja mam podobny problem, działający w odwrotną stronę... wyglądam na dużo młodszą osobę, niż jestem w rzeczywistości. I tak źle i tak niedobrze! :P

    http://openuppaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny post, lubie czytać takie posty :3
    Wpadłam na ten blog przez przypadek i się zakochałam jest taki inspirujący <3
    Śliczny design bloga (zazdroszczę)
    Czekam na kolejny pościk.

    Mogę prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? to dla mnie wazne
    aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie wyglądasz na starszą. Miej tylko nadzieje, żeby tak nie było jak będziesz miała np. 20 lat. Teraz dziewczyny, które mają 13 lat na siłę chcą być dorosłe i starzej wyglądać, ale niepotrzebnie.
    http://itstimetophotos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Po zdjęciach faktycznie bym nie powiedziała, że masz 13 lat! Mi ludzie z reguły na szczęście dają tyle ile mam, więc jest całkiem okej :P Ale nie chciałabym być uznawana za dorosłą, bo w końcu nią nie jestem :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście wyglądasz o wiele doroślej... Też bym Cię pomyliła, bez problemu z dorosłą, ale czy to źle? ;)

    http://magicalsleep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Adorable pictures Julia
    Stay in touch!
    Can we follow each other on GFC?
    Sandy Sandhu

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz dużo doroślej! Może Ci się to przydać w niektórych sytuacjach ;D
    Ja raczej wyglądam na swój wiek xD

    Zapraszam:http://ciciaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczerze- dla mnie wyglądasz jak kompletne dziecko. Może to dlatego, że sama mam 13 lat i zawsze ludzie mówią mi to samo co tobie ;)
    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. a według ciebie kiedy człowiek staje się dorosły? bo mnie wkurzą ludzie, którzy uważają że w wieku 18(czy 20 paru) lat jest dorosły. W dniu 18 staje się tylko pełnoletni(a nie dorośli jak to większość ludzi uważa). Bo bycie dorosłym to nie tylko możliwość legalnego picia alkoholu, palenia czy innych rzeczy, których nie mogą robić niepełnoletni(niby czemu po co te granice wiekowe). Jak można myśleć że człowiek tak nagle w jeden dzień z dziecka zamienia się w dorosłego. Poza tym młodzież to nie tylko nastolatki ale też 20 paro latki.
    ps. Ta zniżka na basenie to do 18 lat jest?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)