niedziela, 21 września 2014

Pracowita niedziela

Hej! ;)
Pewnie zapytacie: Co ty robiłaś przez tyle czasu? Tak, nie było mnie tu aż tydzień! Co robiłam w tym czasie? Byłam nad morzem, w cudownej Jastrzębiej Górze na wyjeździe integracyjnym. Nie zbyt podobała mi się ta wycieczka, byłam w Jastrzębiej Górze już pięć razy i zwiedzanie tego samego po raz kolejny średnio mi odpowiadało. Dzisiejszy dzień minął szybko i pracowicie. Pewnie wspomniałam Wam już kiedyś o tym, że należę do Oazy, parafialnej grupy młodzieżowej? Co roku pod naszym kościołem organizowany jest festyn z okazji zakończenia wakacji. My też mieliśmy swoje stoisko, zapraszaliśmy ludzi do obejrzenia filmu o Oazie, opowiadaliśmy im trochę o tym, co się u nas dzieje. I tak zleciał cały dzień. W miłym towarzystwie, chodziliśmy czasem po różnych stoiskach, kupiłam przy okazji śliczną portmonetkę. A teraz całą rodziną oglądamy siatkówkę, liczę oczywiście że Polacy pokażą co potrafią! ;) 


Love,
Julia ;)

7 komentarzy:

  1. i pokazali hahah:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że aktywnie spędziłaś ten tydzień. Ja tylko albo się uczylam, albo siedziałam przy laptopie

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia :*
    http://fajnablonditoja.blogspot.com/
    obserwuje i liczę na rewanż <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oaza, to brzmi ciekawie :) Ładne zdjęcia ;*

    http://raspblueberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia :)
    jakim aparatem je robisz?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)