poniedziałek, 1 września 2014

First day

Cześć :)
Pierwszy dzień szkoły... Natalka poznała nowe koleżanki, akurat się złożyło że ma tę samą Panią wychowawczynię co ja, sześć lat temu. :) Mówi, że jej się podoba, cieszy się że będzie chodzić do szkoły. Ja do gimnazjum idę sama, nikt z mojej szkoły tam nie poszedł i nikogo jeszcze nie znam... no prawie. Jak tylko dostałam listę mojej klasy napisałam do jednej dziewczyny. Pogadałyśmy trochę, fajnie było się poznać trochę wcześniej, bo spędzimy razem trzy następne lata. :) Gdy weszłam pod szkołę wszyscy stali w grupkach i rozmawiali, nie było nikogo oprócz mnie kto stał sam. Po apelu wszyscy poszliśmy do swojej klasy. Gdy weszłam zobaczyłam że sama siedzi jedna dziewczyna, usiadłam z nią i przedstawiłam się. Okazało się że to ta dziewczyna z którą pisałam na Facebooku, nie poznałam jej ponieważ nie ma zdjęcia profilowego. Ale okazała się być miła. :) Potem poznałam jeszcze dwie koleżanki. Klasa myślę że nie jest zła, dogadam się ze wszystkimi na pewno. :) Jeśli chodzi o nauczycieli to wydają się być sympatyczni, nie miałam jeszcze okazji ich wszystkich poznać. W połowie miesiąca czeka mnie zielona szkoła, jadę na pięć dni do Jastrzębiej Góry (po raz drugi w tym roku, haha :)) W komentarzach piszcie jak Wam się podobał pierwszy dzień szkoły po długiej przerwie. :) Życzę powodzenia, przed nami ciężki rok intensywnej nauki. ;)

Pozdrawiamy z Natalką wszystkich tegorocznych pierwszaków! ;) 

Love,
Julia :)

9 komentarzy:

  1. Myślę, że się ze wszystkimi dogadasz:))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia wszystkim pierwszoklasistom życzę, zarówno tym po raz pierwszy jak i tym nieco starszym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super się złożyło z tą wychowawczynią i fajnie, że już kogoś poznałaś z klasy :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo ładna! ;) Na pewno z wszystkimi się dogadasz!

    emildesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W gimnazjum na pewno będzie fajnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejjna notka którą świetnie się czyta! czekam na więcej! :)
    + skomentujesz moją nową notke? będzie mi miło:) ---> Kliknij (notka)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też sama byłam w gimnazjum, cóż to przez przeprowadzkę.
    I jak odnajdujesz się jakoś? :) Fajnie, że mała tak trafiła :)

    obserwuje i zapraszam
    http://aleeksandrablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. http://monroexd.blogspot.com/
    ten rok nie bedzie cieżki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)