poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Spotkanie z Kaliną

Cześć! :)

Wczoraj pojechałam na spotkanie z Kaliną- czytelniczką mojego bloga, zarazem dobrą koleżanką z Facebooka. :) Obie mieszkamy w Warszawie, więc nie było żadnego problemu z dojazdem. Spotkałyśmy się w autobusie i pojechałyśmy na miasto. Na początku chciałam kupić zapiekankę, na którą czekałyśmy piętnaście minut... Ale w końcu ją dostałam, już się bałam że o mnie zapomnieli, haha. Poszłyśmy do Subwey'a, Kalina kupiła tam kanapkę i poszłyśmy dalej. W końcu zaczęło trochę padać więc miałyśmy iść do Pizzy Hat. Okazała się duża kolejka, ale i tak po jakimś czasie dostałyśmy stolik i zamówiłyśmy pizze. Potem już poszłyśmy na przystanek, oczywiście przez jakiś maraton rowerowy wszystkie najbliższe przystanki były zamknięte. Więc po drodze przemokły mi buty i obie trochę zmarzłyśmy. Cieszę się że miałam okazję spotkać się z Kaliną, dziękuję jej za to że przyjechała. :)


Love,
Julia ;)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia :) Pogoda ostatnio nie należy do najpiękniejszych, chyba czas się przyzwyczajać.

    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapiekanka, pizza? ;o jejku.. nigdy ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie , że mogłyście się spotkać ;) Super post . Zapraszam do mnie dzisiaj założyłam bloga ;)
    http://debbyblog2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, dal Kalini takie trochę ,,Dzień z moją ulub. blogerką" :D

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia. Narobiłaś mi ochotę na pizzę ;D

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)