piątek, 15 sierpnia 2014

Kilkanaście lat temu

Hej ;)

Dzisiaj coś mnie wzięło na oglądanie starych zdjęć. Może nie aż tak starych, ale tych z czasów kiedy jeszcze byłam małym dzieckiem, czyli jakieś dwunastoletnie, czy nawet trzynastoletnie zdjęcia. Ja już niedługo skończę czternaście lat, ale pamiętam dużo momentów z mojego wczesnego dzieciństwa. Nawet te kołysanki, przy których zasypiałam na rękach babci. Mam jeszcze wiele zabawek i przytulanek, rysunków z przedszkola i zdjęć. Z tego co wiem to byłam spokojna, nieśmiała i wstydliwa. Nie rozmawiałam z nikim oprócz mojej rodziny. A mówić nauczyłam się późno, bo w wieku trzech lat. Do tamtej pory mówiłam tylko "Mamamama". A gdy zaczęłam mówić, mówiła cały czas. O wszystko pytałam, byłam bardzo ciekawska. Gdyby nie to że wszystkie nagrania są na kasetach pokazałabym je, ale cóż... 

Przy Chrzcie Świętym miałam pięć miesięcy. Dostałam imię Alicja. Dlaczego akurat takie imię, a nie inne? Urodziłam się 18 kwietnia, w imieniny Alicji. Wiem, co oznacza to imię i powiem że trochę to do mnie pasuje. Jednak wolę swoje imię. Julia chyba lepiej do mnie pasuje. Nazwała mnie tak babcia, bo bardzo lubiła "Romeo i Julię". Mówiła, że czytała książkę, oglądała film i nawet była na tym w teatrze.


O moich pierwszych Świętach Bożego Narodzenia opowiedziała mi babcia. Zaczęła od tego, że to były bardzo zabawne święta... :) Dostałam wtedy wielkiego lwa. Znaczy, wtedy musiał być dla mnie wielki, bo byłam mała. Do tej pory go mam, czasem Mateuszek się na nim bawi.Co roku na święta dostawałam od babci sukienkę. Bałam się świętego Mikołaja, trzymałam się rodziców i nie chciałam puścić... Ale prezenty jak widać mi się podobały, na każdym zdjęciu ze świąt jestem szczęśliwa więc moje pierwsze Święta w życiu zaliczam do udanych. :)


Babcia opowiedziała mi jedną, śmieszną historię ze mną gdy byłam mała. Nie umiałam jeszcze wtedy mówić, ani nic. Babcia chciała gdzieś wyjść z dziadkiem, i szukali kluczy do drzwi. Obszukali cały dom, każdą szafkę i szufladę. Wszędzie. Cały dom staną na głowie. Aż w końcu okazało się, że mądra ja schowała klucze do szufladki w piekarniku. Zastanawia mnie to, kto mógł wpaść na pomysł aby tam zajrzeć? :) Ale najważniejsze że klucze się znalazły, haha. :)



W komentarzach możecie napisać jakąś historię ze swojego dzieciństwa, chętnie poczytam. :)

Love,
Julia ;)

15 komentarzy:

  1. Wyglądacie z mamą jak siostry bliźniaczki XD
    http://ulubowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post !
    http://yagaalife.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią bym się podzieliła z Tobą jakąś historią z mojego dzieciństwa, ale niestety za dużo nie pamiętam z tamtego okresu, ale uwielbiam oglądać zdjęcia na których byłam jeszcze takim małym brzdącem. Twoje zdjęcia też są na prawdę fajne c:
    mycrazytwistedworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oglądać stare zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny post ;)) i super zdjęcia ;3

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej , ale słodkie i kochane♥
    Śliczne zdjęcia ;3
    Zapraszam do mnie sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja, kiedy tylko widziałam kogoś przy tuszy, darłam się do mojej mamy "Patrz, mamo, jaka ta pani jest gruba!" Wiem, byłam niesamowicie wredna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post i śliczne zdjęcia! :) Mogę prosić o poklikanie w linki z tego posta? Z góry dzięki.
    http://stylizacje-dla-ciebie.blogspot.com/2014/08/wishlist-sheinside-2.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku taki słodziutki wpis przepełniony świetnymi zdjęciami.
    Ja nauczyłam się mówić bardzo szybko, mając kilka lat każdego popołudnia z moimi rodzicami chodziłam na spacery i cały czas śpiewałam. Mam jeszcze zdjęcia jak stałam koło apteki i śpiewałam (jeżeli to można tak nazwać:). Pamiętam jak jeszcze mając 6 lat wzięłam udział w szkolnym konkursie śpiewu, rano tata spytał się mnie czy mam tremę. Spojrzałam na tatę ze zdziwieniem (co to jest?) tata mi nie nie wytłumaczył, powiedział, że powie mi po występie. Byłam najmłodszą z uczestniczek w kategorii do lat 12 i zajęłam drugie miejsce, jednak nie byłam bardzo szczęśliwa, nie wiedziałam za bardzo co to znaczy pokonać swoim głosem osoby o dwa razy starsze ode mnie.

    http://happy-guitars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł z tym postem, może ja też obejrzę swoje stare zdjęcia :D

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello. I like all your posts. Keep going!
    glowingwish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodka taka mała :D
    http://tynka-and-tynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post :)
    mogłabym prosić o poklikanie? :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/08/collage.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)