czwartek, 21 sierpnia 2014

Get ready for school with Julia- Organizacja biurka #1

Cześć :)
W końcu zajęłam się serią "Get ready for school with Julia". Wczoraj trochę ogarnęłam biurko, zrobiłam trochę miejsca na książki i dziś nagrałam filmik! Cała tegoroczna seria powrotu do szkoły w moim wykonaniu będzie wyglądała tak, że oprócz posta będę też nagrywać filmiki. :) 


Zacznijmy od szafki na samym dole. Są tam moje stare książki zeszyty, sprawdziany i cała reszta z poprzednich klas. 

Mała szufladka powyżej to miejsce na moje plastyczne przybory domowe- różne kredki i farby. Mam tam też linijki, ekierki itp, książkę "Jak rysować portrety", dziurkacz, zszywacz, tusze do pióra, oraz różnego rodzaju bloki do rysowania. 


Wyżej mam półkę na resztę moich starych książek. Trzymam tam też teczki z rysunkami- nawet z tymi z przedszkola!. Obok leżą moje małe notatniki, kalendarze i książeczki.


Największa szuflada w moim biurku to miejsce na książki i zeszyty. Póki co mam tam tylko zeszyty, teczkę, słowniczki, książeczkę z Pierwszej Komunii Świętej, kolorowe długopisy i karteczki. 


Na wierzchu mam moją lampkę. Można w niej zmieniać jasność, czyli raz mogę włączyć mocne, jasne światło, a raz nieco ciemniejsze i słabsze. Obok mam szpilki do tablicy, która wisi nad moim biurkiem, kalkulator. W pomarańczowej kosmetyczce trzymam bransoletki, wisiorki i różne takie rzeczy. Obok świeczka i korektor, pojemniczek na ołówki, gumki do ścierania i taśmy klejące.


Moja mniejsza skrzyneczka to jeden wielki bałagan, czyli breloczki, figurki i różne takie rzeczy. W większej mam moje kosmetyki, lakiery do paznokci. Często maluję się przy biurku, dlatego wolę mieć takie rzeczy pod ręką. ;)


 Tablica nad biurkiem to kolekcja pocztówek, ale nie wszystkie, ponieważ resztę mam w innym miejscu. Wiszą na niej moje pamiątkowe zdjęcia, na przykład ze ślubu moich rodziców i z wakacji 2005. Ze zwykłych chusteczek zrobiłam kwiatki, które powiesiłam w rogach. Jeli chcecie, mogę wykonać dla Was diy z takimi kwiatkami. :) 


 Oraz zapraszam na filmik. Jeśli podoba Ci się moja organizacja, daj łapkę w górę. :) To bardzo motywuje, będzie mi wtedy bardzo miło. ;) Pamiętajcie, by włączyć HD. ;)


Love, 
Julia :)

21 komentarzy:

  1. super^^ Ja właśnie jem obiad pomiędzy stertą rzeczy z biurka.. sprawdziany z gimnazjum, książki z poprzednich klas, chyba czas się tego pozbyć

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, bardzo fajna organizacja. Na moim blogu teraz też jest ta seria, będzie mi miło jeśli zajrzysz i skomentujesz! :)
    Cudny blog ! <3
    Zapraszam do mnie -KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. te pudełeczka-skrzyneczki zajebiste, takie w moim klimacie, wgl fajna notka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny post... genialne skrzyneczki.. gdzie je kupilas..?
    liloo262.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne ;)) i strasznie duzo ksiazek ;o

    Obserwujemy? ;)
    http://maadziiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post i filmik :)
    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post ;)) ..no i bardzo fajny filmik ;3

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. NIgdy w życiu moje biurko nie było tak czyste jak Twoje. :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie to wszystko wyglada, zorganizowane miejsce to juz polowa sukcesu by zaczac nauke :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie :D
    Ja muszę się zaopatrzyć w tablicę korkową no i zrobić porządek
    http://aleksandra-olaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chyba nigdy nie miałam takiego porządku na biurku ;-) Bardzo fajny post :-) Czekam na kolejne.http://mystylemychoice28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. dobra organizacja :)
    http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna organizacja, mam podobną lampę na biurku tylko fioletową :)
    chętnie zobaczyłabym post w jaki sposób zrobiłaś te kwiatki z chusteczek, bo jakoś nie mogę sobie wyobrazić ;)
    widzę że moja kartka dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna organizacja, ja np. już zapisane zeszyty, które przydadzą mi się do nauki wkładam do kartonu a karton ląduje w szafie ;D

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zorganizowane miejsce pracy jest podstawą sukcesu :)
    Fajnie to zrobiłaś.
    Pozdrawiam :*

    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowy post, ja też rozpoczęłam na blogu serię back to school :) No i świetny filmik, masz bardzo ładny głos :) Obserwuję i liczę na rewanż ,buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podobają mi się skrzyneczki, są urocze :D
    Co do organizacji biurka to wszystko mam całkiem podobnie.
    Pozdrawiam!

    lunandraw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. mam taką samą pomarańczową kosmetyczkę!
    przybij wirtualną piąteczkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam większe biórko ze 3 razy I nie trzymam kosmetyków na biórku tylko na toaletce ale filmik bardzo fajny I organizacja biórka też pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)