niedziela, 20 lipca 2014

Moje życie jest piękniejsze!

Hej ;)
Jestem już na koloniach w Jastrzębiej Górze. Jeśli ktoś chciałby się ze mną spotkać, codziennie o 18.00 jestem na promenadzie! ;) Jest bardzo ciekawie! Wszystko opowiem, gdy wrócę.
Temat posta dość ciekawy, przynajmniej dla mnie. Dużo osób nie docenia tych małych rzeczy, które sprawiają, że życie jest piękniejsze. Niektórych uszczęśliwi uśmiech bliskiej osoby, a kogoś innego duża suma pieniędzy na imieniny. Ale co tak naprawdę Was uszczęśliwia? Czego czasem może nie doceniamy? Niżej wypisałam wszystko, co sprawia, że moje życie jest piękniejsze!

Czekolada mleczna ♥ Pocztówki ♥ Czytelnicy ♥ Słuchawki ♥ Dobre wspomnienia ♥ Zwierzęta ♥ Siostra ♥ Sernik ♥ Długie włosy ♥ Miłe komentarze ♥ Długie spacery ♥ Wakacje ♥ Świeczki ♥ Reggae ♥ Kolor zielony ♥ Wycieczki ♥ Oglądanie zdjęć z dzieciństwa ♥ Deszcz ♥ Fotografia ♥ Przyjaciele ♥ Sałatka owocowa ♥ Zachody słońca ♥ Morze ♥ Rysowanie ♥ Pomalowane paznokcie ♥ Rodzina ♥ Niespodzianki ♥ Naturalne włosy ♥ Poznawanie nowych ludzi ♥ Miłe sny ♥ Herbata ♥ Miłość ♥ Spanie do późnych godzin ♥ Jr. Gong ♥ Łzy szczęścia ♥ Rozmowy na facebooku ♥ Kwiaty ♥ Uśmiech bliskiej osoby ♥ Warkoczyki ♥ Blogowanie ♥ Komedie ♥ Przytulanie ♥ Lody czekoladowe ♥ Cappuccino ♥ Shake truskawkowy z Mc Donalda ♥ Wygłupy ♥ Nutella ♥ Dawanie komuś prezentów ♥ Obiady rodzinne ♥ Atmosfera świąteczna ♥ Desery lodowe ♥


Love,
Julia ;)

9 komentarzy:

  1. Blogowanie <3

    maggiee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry temat na posta :) , niektórzy ludzie nie widzą tych małych rzeczy ,które potrafią zmienić nasz cały dzień na lepszy :)
    zapraszam do mnie :))
    1perfectdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. najwięcej szczęścia dają nam właśnie małe przyjemności,
    udanego urlopu życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, świetne zdjęcia i wspaniały blog ! *-*

    Obserwuje Cię już - liczę na rewanż :)
    http://kolciiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez mam sporo takich rzeczy ! ♥
    Śliczny blog
    I bardzo ładne zdjęcia!!
    Zapraszam również do mnie sytuacjabez.blogspot.com ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny wpis. Podoba mi się twój specyficzny ale cudowny sposob pisania.
    Zapraszam do mnie jutro (dokładnie o godz. 10:30) pojawi się post poświęcony Amy Winehouse.
    https://Happy-guitars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Racja. Czasem nie widzimy tych małych cudów, które upiększaj nam życie.

    Zapraszam do mnie. Jeśli Ci się spodoba to skomentuj lub zaobserwuj.

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)